172

22 december 2013


Afgelopen lente begon ik met dit rolletje. Ik ging naar de Kralingse plas, het Kralingse bos, zette mijn vriendje op dit lichtgevoelige materiaal, ik fotografeerde ook Laura, de wolken, de bomen en de zon.

Deze herfst nam Laura het rolletje over. Zij fotografeerde haar huis, de bomen in hetzelfde bos en zelfs mij. Samen hebben we het rolletje dubbel belicht, en wat mij betreft doen we dit vaker zo!


Belicht jij je negatieven wel eens dubbel? Heb je misschien nog tips?
Trouwens, vanaf de vorige post over analoge fotografie zet ik mijn foto's ook op mijn Facebookpagina. In het album analoog kun je ze vinden.

Lieve lezers, het is bijna kerst! Nog fijne plannen gemaakt? Ik heb in ieder geval zin in de aankomende dagen!
Liefs, Sanne.

7 gedachten:

  1. WOW prachtig! ten huize callaert zijn de komende dagen super druk. Kerst, mijn verjaardag, oudjaar,... Veel plezier! fijne feesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit toch zo ontzettend mooi! Ik wou dat ik het kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist niet dat analoog zo mooi was! bedankt voor je lieve comment! Vergeet zeker niet regelmatig jezelf te controleren! Liefde! Yeslia!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De derde foto (het slapende gezicht en de gevel van het huis) vind ik heel fijn. Er hangt een bepaalde sfeer op die foto, die me nieuwsgierig maakt. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen