169

7 december 2013

Blogger, blogger.. hoe werkt dat ook al weer..
Ik ben belachelijk lang niet op mijn blog geweest. Ik heb ook al belachelijk lang niet meer gepost. En ik ben, wat ook belachelijk is, gestopt met het 365 project.

Ik weet niet hoe het komt! Opeens had ik geen zin meer. Niet dat ik niet meer wilde fotograferen, maar de inspiratie was op! Ik heb het dus helaas niet helemaal afgemaakt, dit project. Er zitten zelfs nog wat foto's in een rolletje uit september. Maar ik ben dus gestopt.

Waar ik niet mee ben gestopt, is analoog fotograferen. Ik volg nog steeds de cursus Analoge Fotografie, waarbij ik alles leer. Eindelijk heb ik zelf negatieven ontwikkeld, foto's afgedrukt, tijdens het afdrukken gespeeld met diafragma en doordrukken. Eindelijk zie ik in waarom zwart-wit fotografie zo prachtig is. Eindelijk begin in foto's te snappen, weet ik waar ik naar kan kijken om mijn mening te vormen.

Ik heb een week geleden beloofd wat foto's online te zetten die ik heb afgedrukt, laat ik morgen deze belofte maar nakomen.

Trouwens, dat ik zo weinig blog en gestopt ben met het project, heeft geen vervelende oorzaak! Eindelijk ben ik weer aan het studeren en ik ben helemaal blij met deze opleiding. Ik ben dus gewoon erg druk! En dat vind ik helemaal niet erg :) het is een stuk beter dan wat ik vorig jaar deed: werken...

Nou lieve bloggers, ik mis het bloggen wel! Dus hopelijk ga ik weer aan de slag ermee :).

Fijne zaterdagavond!

5 gedachten:

  1. Je bent volledig gestopt met het project? Jammer, maar je moet doen wat het belangrijkste is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Sanne, jammer! Maar ook heel begrijpelijk, en ik denk dat het proces zelf ook veel belangrijker is dan het afmaken. Of voor mij was dat toch zo, althans. Ben benieuwd naar je plaatjes! Op hoeveel blogposts zit je ondertussen eigenlijk? (Als ik zo naar je lijstje links kijk ben je goed bezig! Al is het dan met een kleine pauze ertussen :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben je gemist hier schatje maar ben superblij dat de opleiding zo leuk is en dat de cursus zo goed gaat EN DAT IK JE DONDERDAG ZIE YAAY! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van de opleiding en hopelijk zien we gauw weer wat van die mooie foto's van je!

    BeantwoordenVerwijderen