167

2 oktober 2013

Druk druk druk. Dat was ik afgelopen weken, vast net als velen van jullie! En het is me niet gelukt om foto's te posten van september en dat vind ik super jammer. En ik heb nog wat foto's in te halen, nog jammerder. Ik moet mijzelf weer motiveren!

241/365 - 15 september: high-key.
Tijdens de Open Monumentendag bezocht ik met Laura de Van Nellefabriek, en dat was echt super.

242/365 - 16 september: warme kleuren.
Ik hou van dit soort leren tasjes in warme kleuren.

243/365 - 17 september: weerspiegeling.
Ik studeer eindelijk weer!

244/365 - 18 september: scherptediepte.
lieve poeeees

245/365 - 19 september: abstract.
Je ziet het waarschijnlijk wel, haha. Niet zo geslaagd, dus.

246/365 - 20 september: kikvorsperspectief.


247/365 - 21 september: zelf gemaakt.
Huh? Zelf gemaakt? Ja! Ik heb de foto zelf gemaakt (logisch), analoog en voor het eerst met een zwart-wit rolletje. En ik heb het rolletje zelf ontwikkeld! Ook voor het eerst. Dus op die manier heb ik 't zelf gemaakt ;). En aanstaande maandag ga ik voor het eerst een foto vergroten en afdrukken (en dan kan ik het zelf ontwikkelen en afdrukken van mijn 10 voordat 200 lijstje af strepen!)

248/365 - 22 september: deur.


249/365 - 23 september: zelfportret.
Voor het eerst een zwart-wit rolletje gebruikt, hetzelfde rolletje als twee foto's hierboven :). Beetje een gekke foto vind ik het wel.

250/365 - 24 september: lange sluitertijd.
Best tevreden over!


Hoe hebben jullie de challenge afgesloten :)? Tevreden? Alles bijgehouden ;)?
Zondag zal ik de laatste foto's uit september online gooien!

Liefs!

9 gedachten:

  1. Mihihi, ik heb het ook niet kunnen volhouden, dus moet ook nog een paar fotootjes inhalen. ik ga wel proberen mijn laatste batch vanavond online te zetten! Ik vind je foto's superfijn, ook die lange sluitertijd is moooi! Guusje is zo lief! Mooie foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was trots op mijn foto's! leuke foto's weer Sanne! die dat jou niet wouden op de fotografie dingens weten niet wat ze missen! BOOEEEEH VOOR HUN! :) Sluitertijd is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's!! Vind je zelfportret juist heel mooi, mooie ogen. En high key en sluitertijd vind ik beide heel gaaf!! Ik vond het superleuk om mee te doen, heb alles afgerond, heb er heel veel van geleerd. En... leer nog steeds. Vandaag weer een nieuwe, nou ja voor mij nieuw dan, functie op de camera uitgeprobeerd, spelen met het lichtmeetpunt, leuk! Mocht er nog es een challenge zijn, houd ik me aanbevolen! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de challenge niet klaar gekregen :( :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die met de lange sluitertijd is leuk! Ik vind zo'n photochallenges heel leuk om te bekijken en sinds kort ook om te doen ;). Ik denk eraan om in januari ook met een 365 project te beginnen! Die van jou zijn alvast heel geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog even dit, ik volgde je net en als afsluitvenster kwam er "u volgt nu omdat ik dat wil".
    Hahaha, toen moest ik wel even lachen :)

    BeantwoordenVerwijderen