166

18 september 2013



Kortom, Blijdorp. :) heerlijke plek om foto's te maken!
Ik vind dierentuinen zo leuk, ik zou echt vaker moeten gaan. En ook in andere steden. Wat is jouw favo dierentuin?

8 gedachten:

  1. Wat een fijne plaatjes! Ik vind schildpadden zo leuk, haha. De laatste foto is ook heel fijn! Natuurlijk de zoo van Antwerpen, maar ik vind Apenheul ook heel fijn! En safaripark de Beekse Bergen is ook super, kan je lekker in de auto blijven zitten en tussen de diertjes rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stunning pictures! they look fantastic!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Wij gaan volgende week, met de hele familie, naar Burgers Zoo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb echt behoefte om weer naar een dierentuin te gaan. Laatste waar ik was, was in Antwerpen, die is erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijdorp is echt leuk! Ik kwam daar vroeger best regelmatig maar tegenwoordig al een hele tijd niet meer geweest... Word toch weer eens een keertje tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Antwerpen is voor mij de mooiste, met de oude details nog steeds zichtbaar en het centraal station dat hier en daar zichtbaar is.
    Maar eigenlijk hou ik niet zo erg van dieren in gevangenschap.

    BeantwoordenVerwijderen