165

15 september 2013

Het is weer zondag, dus tijd voor een update van de photochallenge. :)
234/365 - 8 september: iets nieuws.
Shooten met Wenhé. Dit wilde ze al een tijdje uitproberen, en nu deden we dat eindelijk.

235/365 - 9 september: iets groens.
Mooie schriftjes van Dille & Kamille.

236/365 - 10 september: voedsel.
Gado gado studentenstijl. (komkommer, gekookt ei, aardappel, boontjes en taugé overladen met pindasaus, emping en gebakken uitjes)

237/365 - 11 september: spelen met licht.
Hipsterlicht op de muur en een poesje.

238/365 - 12 september: in huis.
Bloemetjes doen het altijd goed.

239/365 - 13 september: dit leeft.
Dionaea muscipula.

240/365 - 14 september: diertje.
Poes op schoot, terwijl ik een serie kijk. Zo uniek, daar moet een foto van gemaakt worden.

Het was mijn eerste week écht school. Ik ben begonnen met de opleiding SPH en ik vond het al een hele leuke eerste week. Vooral ook omdat ik zo veel zin had om weer te gaan studeren. Met foto's maken ging het ook leuk. Ik maakte soms een foto naar een onderwerp uit het lijstje, maar ik merkte ook dat ik niet altijd perse een foto ging maken naar een onderwerp, maar een onderwerp ging zoeken bij de foto. En ik denk dat dit de kwaliteit van het onderwerp een beetje verslechterd. Hoe doen jullie dit? Kiezen jullie een onderwerp, of kijken jullie wat je tegen komt?

Hier een fijn liedje voor deze mooie zondag - fijne zondag!

7 gedachten:

  1. Super gave foto's!! Ben het met je eens, op zoek naar een onderwerp voor de foto heeft bij mij ook de minste foto's opgeleverd. De beste zijn van dingen die gewoon gebeuren of die je ineens tegenkomt. Waar je dan natuurlijk wel gelijk met "challenge" ogen naar kijkt, ik tenminste wel ;) Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De schriftjes van de Dille en Kamille zijn toch wel het allerfijnst! En je vleesetende plant ziet er toch ook wel heel leuk uit! Misschien moet ik er daar toch ook maar eentje van!
    Verder vind ik het licht op de muur toch wel echt ontzettend mooi!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Coole foto's! Zeker je spelen met licht, heel mooi patroon op de muur zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woooow die foto's zijn stuk voor stuk super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's zeg! :) Haha is dat een gewoon dagelijks gebruikte spoorweg?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. coool!!! hihi wat een leuke foto's allemaal en een eer om op je blog te mogen staan hihi

    BeantwoordenVerwijderen