164

11 september 2013




Wat foto's van het tweede rolletje dat ik met mijn nieuwe Asahi Pentax heb geschoten. :) wat een super fijne camera is dat joh.

hier was ik met Laura bij Duizel in het Park. Ben je volgend jaar begin augustus in de buurt van Rotterdam, ga dan zeker even langs :) het is super leuk en schattig aangekleed, er hangt een fijne sfeer, er zijn leuke mensen en het is gratuit / ik was met een paar vrienden naar Blijdorp geweest. Lekker op loopafstand ;) en zo leuk! Dat ik daar niet eerder ben geweest/vaker heen ga. Dit was in het prachtige Amazonica, de vlindertuin / ook in Blijdorp / ik probeerde te freelensen. Erg lastig, al lukt het analoog beter dan digitaal. Dit is de beste foto uit 6 foto's en de kleuren vind ik prachtig. Ik ga het nog meer uitproberen digitaal en analoog.

Fijne woensdag!

7 gedachten:

  1. Wauw, Sanne! Het freelensen gaat je goed af :) Ik vind die met de vlinders helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig! Die tweede foto vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, de eerste is een erg leuke setting! De kleuren van de foto's zijn ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen