163

7 september 2013

Jeej! Ik vind het leuk om deze challenge te doen! En ik heb al wat gespiekt op andere blogs en ik vind het zo leuk om te zien wat jullie voor foto's maken. Het werkt heerlijk voor mij met de thema's. Ik zit niet echt ergens aan vast en zo heb ik meer vrijheid, waardoor ik meer zie. De foto's ontstaan. En zoals Simone ook al zei, de onderwerpen staan in mijn geheugen gegrift, gedeeltelijk dan. Als ik naar buiten ga probeer ik ze zo goed mogelijk te onthouden en peins ik bij elk ding dat ik zie of het misschien een potentiële foto is. En ik vind het wel leuk zo :).
Dit zijn de foto's van de eerste week.

227/365 - 1 september: net wakker.



228/365 - 2 september: vloeibaar.

229/365 - 3 september: hier sta ik.

230/365 - 4 september: slechte gewoonte
Ik kwam terug van twee introductiedagen Texel en ik was kapot. Samen met mijn vriendje ging ik een film kijken, heerlijk. Met een lepel pindakaas, want dat is een slechte gewoonte van mij en heel heel lekker.

231/365 - 5 september: lensflares
Wow, ik wist eens dat dit kon. Super cool, die regenbogen en rondjes.

232/365 - 6 september: koele kleuren
Bij de opening van de Wereldhavendagen in Rotterdam. Ik woon nu bijna 3 jaar in Rotterdam en dit is pas de eerste keer dat ik er heen ben geweest. En het was super vet! We zijn ook nog gaan kijken bij de vuurwerkshow en die was prachtig. :)

233/365 - 7 september: zelf gemaakt
Vandaag was ik bij Artifac in Den Haag omdat ik was gevraagd foto's te maken. Zelf gemaakt, maar niet door mij.

Ik probeer bijna dagelijks links op mijn blog aan te geven welke onderwerpen ik heb gehad, en elke zondag een overzichtje te geven. Dit was al een erg leuke week! Wat vonden jullie ervan?
En een tip: probeer niet alle moeilijke onderwerpen voor het laatst te bewaren!

Fijne zondag en liefs.

6 gedachten:

  1. haha! das niet zo simpel om de moeilijke niet laatst te doen! ik probeer de moeilijke voor de werkvrije dagen te bewaren..

    ps: ik denk dat je twee keer een foto dezelfde naam gaf, slechte gewoonte :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik beleef er ook enorm veel plezier aan! Maar ik merk wel dat ik inderdaad de moeilijkere (of degene die meer tijd en planning vragen) voorlopig nog even mijdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is that a shower? I just pick randomly. :) Some of them are really easy when you read them, but then i don't like the result!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's! Ben benieuwd naar de analoge, die zie ik nog niet? Klopt dat of is er iets mis mijn mijn pc? Je lensflare is supergoed gelukt!
    Vind je wel een beetje vreemd... pindakaas zo uit de pot... ieder zijn ding, hè ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee met mijn Ma vie en vert-blog.
    Je lensflares-foto is trouwens echt geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supertoffe foto, die lensflare! En koele kleuren vind ik ook meer dan geslaagd! Goeie tip, inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen