161

31 augustus 2013

Lieve Marlou (Marlou reist & confetti tussen je tenen) stuurde mij laatst een mooie envelop met allemaal prachtige spulletjes erin op. Ik had haar give-away gewonnen op Marlou reist! Ik was dagen en dagen aan het wachten en zo benieuwd wat er in zou zitten, tot ik donderdag een envelop vol met favoriete Brusselplekjes kreeg.


Ik ben hier zo blij mee! Vanaf moment één heb ik Brussel een prachtige stad gevonden en wist ik gelijk dat ik hier ooit wilde wonen, al is het maar voor even. Marlou heeft een beetje een haat-liefde verhouding met deze stad, maar dat betekent niet dat er geen fijne plekjes zijn die ze heeft ontdekt, zo schrijft ze in een mooie brief.



In de envelop vond ik een mooi zelfgemaakt boekje met daarin de beste plekjes om te eten, dansen en genieten. En ik vond onder andere visitekaartjes van deze plekken en mooie kaarten. + ik vind het zo leuk dat ze al haar favorieten op een Brussel-map heeft aangekruist, zodat ik ze kan bezoeken.

Ik wil niet alles laten zien aan jullie, stiekem wil ik het nog een klein beetje voor mezelf houden ;). Maar Marlou, ik koester deze envelop en ik ben er echt heel erg bij mee! + ik kan nu al helemaal niet wachten om terug te gaan naar Brussel, hopelijk nog dit jaar. Want ik heb daar nog zo veel te zien en te doen ;).


Liefs, Sanne.

9 gedachten:

  1. Wauw wat zalig dat je dit hebt gekregen van haar! :)
    Ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd, en dat we misschien kunnen meegenieten langs je blog van de plekken die je bezoekt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk joh, zag via marlous fb dat je dit had gekregen. Brieven krijgen is zo leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En spring dan toch ook even in Antwerpen binnen, wanneer je er toch passeert. ;-)

    Aaaah. Zo tof weer van Marlou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heerlijke post van Marlou. Snap heel goed dat je het een beetje voor jezelf wilt houden. Ze maakt er altijd zoiets persoonlijks van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Ik woon nu officieel een jaar in Australië :) het hardste is natuurlijk je familie achtefrlaten hé :) Nou ja buiten dat heb ik hier wel een heel fijne tijd maar ik mis ze wel ontzettend hard! :) Hoe lang ben jij al samen met je vriend? Fijn! ik ga waarschijnlijk mijn foto's heel laat posten.. (druk druk druk druk )...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben net terug van Nederland! :) & ik ben vijf jaar samen met mijn vriend! Het is een angstige stap vooral omdat je niet weet wat je te wachten staat! :/
    maar ik ben er gerust in!

    BeantwoordenVerwijderen