158

21 augustus 2013

In mijn vorige post had ik het al aangekondigd: ik wil ik september weer een photochallenge doen. Dit keer mag ik per dag kiezen welk onderwerp ik uit een rijtje onderwerpen wil gebruiken. Ik kan dus elke dag fotograferen wat mij het beste uitkomt. Aan het einde van september moeten alle onderwerpen gebruikt zijn. Met dank aan jullie, oudere photochallenges, een fotografieboekje en het internet heb ik een lijstje samengesteld, en ik ben zeer tevreden! Ik wil mezelf wat meer uit dagen en nieuwe dingen uitproberen en hopelijk ga ik dat doen in september.

Doe je mee? Laat het me weten! Dan hou ik je absoluut in de gaten en zet ik je links ««« op mijn blog.

En voel je vrij om het lijstje over te nemen (als je dat leuk vindt ;)), wel graag met een linkje naar mijn blog :), dankje!

Hieronder een Nederlands lijstje en hier een Engels lijstje.

(foto van de camera van hier)

Liefs!

27 gedachten:

  1. vind ik wel cool die fotochallenges, maar zelf zou ik dat nooit kunnen :D
    xo Charlotte - aliceroxy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga proberen mee doen, maar waarschijnlijk lukt dat niet zo goed met dat ik in september werk..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een leuke challenge,
    ga je volgen zodat ik de resultaten niet hoef te missen (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op dit moment heb ik er niet zoveel tijd voor (herexamen -_-)
    en daarna vertrek ik op reis!
    Misschien iets voor in het nieuwe schooljaar, dan heb ik lekker veel tijd!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super lijkt me heel leuk om mee te doen ! maar ik weet niet of ik de tijd ga vinden. nou ik kan maar proberen ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als de studie het toelaat ga ik zeker knetterhard m'n best doen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit keer wil ik proberen meedoen! :) ik zal ze op mijn blog plaatsen en dat vind je hier: leenphilips.blogspot.be
    Ik zeg wel proberen, dus ik weet niet als het me elke dag zal lukken, maar ik wil het proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je mag me ook in het lijstje zetten, ik ga het toch proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Reacties
    1. Hey Sanne, goed hoor van dat erbij zetten. Ik zie dat ik er al tussen sta.

      Verwijderen
  10. Ik doe ook mee! :) Maar Elisse weet het al ^^ En 'k heb je lijstje op m'n blog gezet, met link. Hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee! Ik wil ook wel mee doen, tenminste, als het goed is om elke dag via instagram 1 van de onderwerpen te posten en dan af en toe een overzicht op mijn blog te zetten, plus na afloop?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil ook proberen maar september is druk, hoop dat ik het volhoud

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super dat ik er bij sta :) mijn blog naam is wel kangeroos & memories! :) maar marie in Australië is ook goed! hihi! we doen niet moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Yep, als het nog kan, ik wil graag meedoen. Ben toe aan een uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I don't know what all of the random letters( dutch) means but I'm in!
    http://federicaonline.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk!! Ik doe mee (: Ik kom hier via Bij Gebrek Aan Beter, leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb het al aan Elisse laten weten. Maar euhm.. I am in! ;) xx, Stéphanie B.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik doe mee vanaf vandaag, ik maak het mezelf een beetje gemakkelijk en zal dan de 15 thema's kiezen die mij het beste liggen.
    bedankt voor de challenge, er zitten echt leuke opdrachtjes tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Reacties
    1. En een beetje laat, maar de eerste foto's staan online en inhaalbeweging is in de maak

      Verwijderen