157

12 augustus 2013

In september wil ik weer met thema's gaan werken voor het 365 dagen project (hier kan je me ook volgen!). Ik denk dat het voor mij beter werkt en leuker is als ik op de dag zelf een thema mag kiezen uit de thema's die ik van te voren heb bedacht.

Wie heeft er zin om mee te doen?

Dan wil ik graag samen met jou een lijstje maken. Zelf heb ik al wat onderwerpen uit oudere challenges gevonden, maar ik vind het leuk om tips te krijgen. Dus heb je een tip voor een thema? Laat het me weten!

Liefs

10 gedachten:

  1. http://pinterest.com/dawnshiree/photo-challenges-and-365-ideas-photography-inspira/

    Hier staan wel enkele leuke tussen! Ik moet mezelf terug in gang zetten met het project maar ik dacht aan thema's als zelfportret, dieren, niet levende dingen, muziek, dubbel, de maand (wat is typisch aan deze maand voor jou?), outfits, haar, kleuren, kunst,... Zo kan ik nog wel op duizenden dingen komen. Ik denk dat ik men eigen maand overzicht is ga maken :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind kinderen & dieren altijd een geweldige uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal men lijstje maken zoals Elisse en stuur het je door, mss vindt je dan ideetjes. Is het volgens de regels een pauze te nemen in het 365 dagen project en nadien terug te starten? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet wel niet of ik het in September al ga doen of oktober omdat ik werk in september, maar ik zal het op tijd klaar hebben :) Misschien kan je meedoen als je zin hebt! & ja ik zit beetje achter met men 365 dagen ding. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet echt een speciale tip, maar ik doe in september een challenge waarbij ik elke dag Jenna in de spotlight zal zetten! Bedankt voor je reactie, ik hou me ook soms bezig met fotografie dus het is fijn om zulke challenges te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe in september weer mee! Ha, ik zou je eraan houden dat jij een challenge op zou stellen voor september. ;)

    Ik denk er morgen eens over na!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe mee hoor! Ik vind het ook wel een veel fijner idee gewoon een lijstje te maken en dan elke dag gewoon kijken in welk thema je zin hebt of waar je tijd voor hebt. Ideetjes: groen/rood, food, hands, vloeibaar, .. Ik denk nog even verder na!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wow! Je blog is veranderd! leuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen