154

14 juli 2013


Op een boomstam boven het water met daarin een weerspiegeling van de prachtige bomen.

Vorige week werd ik verrast. Er stond een ijzeren koffer onder mijn bureau. Vol spanning opende ik 'm en wat ik erin zag kon ik niet geloven. Ik zag een analoge camera, een Pentax Asahi, met daarbij drie lenzen. Wauw! Een groothoek-, macro- en telelens. Ook zat er een externe flitser bij. Links van dit alles zat een langwerpig zwart ding. Toen ik 'm uit de koffer haalde, bleek het een Polaroid SLR 680 te zijn, een uitklapbare Polaroid camera! Super vet! Daarbij zaten nog wat 'wegwerp'flitsers.

Ik wilde dit graag met jullie delen, omdat ik er zo mega blij mee ben. De volgende dag ben ik een proefrolletje gaan volschieten en ik ben heel erg tevreden. Het is zo leuk dat de Pentax anders werkt dan de Praktica en ik mocht 'm helemaal uitproberen deze dag.
De bovenste foto is gemaakt met de Pentax Asahi en een verlopen rolletje. Ik vind 'm prachtig. Want het bos is prachtig.

Fijne zondagavond!
Liefs

OHJA. Bezoek even drie-zes-vijf, daar vind je weer een update van de foto's van de maand juni :). 

9 gedachten: