153

9 juli 2013

Some new photos. Ik liep achter, maar ben het aan het inhalen, en bijlopen! Dus ik maak weer foto's, elke dag weer een :))). Eindelijk weer lekker bezig.
Met de onderwerpen bezig zijn in juni vond ik super fijn, maar ik denk dat het voor mij beter werkt als ik wat onderwerpen kies en er elke dag één uit zoek. Tuurlijk, dan maak ik het mezelf wel makkelijk. Maar ook leuk! En dat moet dit project natuurlijk ook zijn :).

12 juni: home.
In ons huisje, onze woonkamer. Maar de muur is nog lang niet af.

13 juni: something I made.
Dit maakte ik voor mijn toelating. Uiteindelijk ben ik niet toegelaten voor fotografie en dat vond ik super erg. Nu zit ik er aan te denken om SPH te gaan doen komend jaar. Heeft een van jullie daar ervaring mee? Ik hoor het graag!
Gelukkig blijf ik wel met fotografie bezig, het kan ook niet anders ;). Ik ga een cursus volgen en dan mag ik eindelijk mijn eigen foto's ontwikkelen en afdrukken. Ik kan niet wachten!!


14 juni: black & white.





15 juni: playing with shadow.
Deze dag was ik in Den Haag te vinden, bij de modeshow van de KABK. Ik droeg kleding gemaakt door een studente Mode. Maar ik hoefde gelukkig niet over de catwalk. En vervolgens kon ik van de show genieten.

16 juni: flowers.
Gemaakt met mijn nieuwe liefde, Pentax Asahi. Ik denk dat ik 'm woensdag kan laten zien (als ie is gelukt uiteraard!)


17 juni: in motion.
Op de fiets in het bos.


Ik ga niet meer beloven wanneer ik weer een update doe, de vorige keer hield ik me daar ook niet aan. Slecht! Ik wou dat ik het deed.

Liefs

3 gedachten:

  1. Maakt niet uit Sanne, het zijn sowieso fijne foto's! En het is inderdaad belangrijk dat het vooral leuk blijft, dus aan de regels een beetje je eigen draai geven is alleen maar goed als 't daardoor haalbaar blijft voor jou :) Ik ben ook niet helemaal braaf geweest, maar een update van de laatste twee weken van mijn foto's zie je morgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een geweldige fotograaf! niet opgeven!

    BeantwoordenVerwijderen