152

7 juli 2013


ZOMER! Geniet ervan :) dat doe ik in ieder geval wel.
Nog wat leuks gedaan met dit heerlijke warme weer?

Liefs

5 gedachten:

  1. Ja, zonnen:) Maar nu heb ik geen zin meer in de warmte, dus lekker in de schaduw met mijn laptop. Dat fruit ziet er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi sanne. ik ben stiekem naar pitch geweest :) en heb bonobo live gezien. en nu moet ik nog 1 dagje heel hard aan school werken en dan heb ik vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een fijne foto's! Ik geniet van zwemmen in natuurwater, fietstochtjes en picknickjes! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm fruit! Ik geniet op dit moment van alle festivals, de zon, en gezellige uitjes. Want na volgende week moet ik heel veel studeren en gaan werken..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heerlijk fruitige schaal!

    BeantwoordenVerwijderen