149

11 juni 2013

Hoi! Zoals jullie misschien hier hebben gelezen, houd ik me deze maand aan een lijstje voor mijn 365 dagen project. Het lijstje heeft Elisse bedacht. Elke dinsdag zal ik een update doen :). (vandaag dus, yay!)

1 juni: looking down.
Vandaag was de eerste dag van de Museumstraat en toevallig bij een vriendinnetje.


2 juni: faceless self portrait.
Ik had het gezichtslozer willen maken, maar ik had ongeveer 1 minuut deze dag 8D.


3 juni: stranger.
Met een vriendinnetje was ik in het FOAM. Die gast is dus de stranger.
Als je kan en je vindt het leuk, ga alsjeblieft naar het FOAM! Het werk van Stephen Gill vond ik echt fantastisch. Heel veel variatie en ik ook niet alles sprak me zo erg aan, maar de series Hackney Flowers, Buried en Best Before End (mijn absolute favoriet) waren echt prachtig en inspirerend. So, go!


4 juni: 2 o'clock.
Ik moest werken deze dag en had pauze rond 1 uur, en zo laat is deze foto ook gemaakt. Dus ik kon me niet helemaal aan de opdracht houden!


5 juni: pattern.
Kleedpatroon & eetpatroon. Met lief vriendje in het park :).


6 juni: makes me smile.
Duh.


7 juni: high key.
Mijn witte Guusje lag in de witte dekens.. dit was meant to be vandaag. Ik zag op het internet dat veel high key foto's zwart/wit worden gemaakt, maar omdat Guus juist mooie kleuren in haar ogen, neusje en oortjes heeft, wilde ik dat niet.


8 juni: sunrise or sunset.
Sunset in Hoek van Holland.


9 juni: up close.
Niet heel tevreden met deze foto, ik had me nog niet heel erg georiënteerd op dit onderwerp en had wat meer inspiratie willen hebben. Met m'n Praktica en tussenringen had ik dit onderwerp perfect uit kunnen werken! Zoiets had ik dan weer willen maken, want dit is pas écht een up close foto, op het mini bloemetje in het mos. Maarja, nu zie je wel goed wat we hebben gegeten deze avond ;).


10 juni: unusual.
Deze dag was sowieso unusual, want mijn vriend kreeg ontbijt op bed en cadeautjes ;), maar wat hij toen zag was nog unusualer: er zat een lieve zachte rups in de broccoli te chillen.


11 juni: looking up.
In een winkel.

Dinsdag wordt voortaan de dag waarop ik mijn foto's ga laten zien van mijn 365 dagen project. Normaal liet ik het alleen zien op Facebook en de drie zes vijf blog, maar ook zo vind ik het heel leuk!
Ik vind het ook een stuk leuker om te werken met de onderwerpen en voor de maand augustus wil ik dit denk ik graag weer. Het geeft me een beetje houvast en ik kan daarop verder werken als ik er de tijd voor neem.

Bevalt jouw project en wanneer laat jij een update zien?

Check even het lijstje aan de linkerkant van mijn blog met mensen die mee doen!

Liefs!

8 gedachten:

  1. Wauwie, superleuke foto's Sanne! Ik vind up close net wel heel tof! En ik wist wel dat je Guusje ging gebruiken voor de high key. Zo mooi :) Jouw unusual foto is ook echt perfect! Aaah, fijne plaatjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal even mooi! De rups had ik eerst niet gezien... En die up close vind ik net wel heel geslaagd. Benieuwd naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 10,9, 8, 7 zijn de toppers! Ik vind de messen wél tof. Ik denk er meestal niet aan om "gewone" dingen te fotograferen, en dat doe jij wel. Dat geeft een verrassend resultaat. De high key moet inderdaad niet zwart-wit. Dan zie je pas echt hoe wit het resultaat is en blijft er leven in zitten. Je sunset vind ik ook heel mooi qua kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo'n leuke foto's!! ben benieuwd voor de rest !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die high key <3!!! Als ie in zwart/wit was, was ie echt niet zo mooi geweest!

    Prachtige sunset. En toch wel een mooie closeup. En die unusual: broccoli bij het ontbijt? :D

    Ooh, stel jij dan voor augustus een nieuw lijstje op? Misschien dat ik hem pas in september doe dan, want augustus is wel kort op juni.. het is echt wel gemakkelijker om nu elke dag een interessante foto te nemen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je 1 o'clock en sunset vind ik schitterend, meer van dat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the second one.. great photography.

    BeantwoordenVerwijderen