148

3 juni 2013

Zaterdag 1 juni was de eerste dag van de Museumstraat in Rotterdam. Toevallig, en super leuk, mocht mijn vriendinnetje Laura vandaag museumdirecteur zijn. Voor één dag. Ze had prachtige kunstwerken uitgekozen en die hingen bij haar aan de muren. Mijn favoriet was het oubollige poezenschilderij. Haar favoriet het Zweedse meer.

Laura in haar museum.

"In" het Museum Voor Communicatie.

"In" het Museum Voor Communicatie.

Inez "in" de Kunsthal.

Het interieur van een museumdirecteur voor één dag.
Bij Laura. Links haar favoriete kunstwerk.



Woon je in Rotterdam en lijkt je dit interessant? Dan zou ik zeker even gaan buurten in één van de museumstraten. Op 8 en 9 juni kan je deze straten nog gratis bezoeken. 10 Musea zijn van de partij en je kan dus bij 10 verschillende huizen binnen kijken (en dat is juist wat ik zo leuk vond!).

Meer weten?

Liefs!

4 gedachten:

  1. Mooie plaatjes! Musea kunnen zo fijn zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het gelezen op haar blog; Echt ontzettend gaaf!
    Wensen dat ik in Rotterdam mag gaan wonen dus!

    BeantwoordenVerwijderen