147

30 mei 2013

Lieve volgers,
Sorry dat ik zo ontzettend afwezig ben geweest de afgelopen tijd. Vanaf vandaag komt daar verandering in ;).
Ik ga vandaag mijn 365 foto's weer updaten. Ik heb wel bijna elke dag gefotografeerd, maar het wel soms vergeten.. dan had ik toevallig nog een foto gemaakt met mijn telefoon, maar niet speciaal voor dit project. Dus erg trots op die foto, dat ben ik dan niet.. jullie gaan het vanzelf zien!
Ik wil ook nog zeggen dat ik in shock ben van het aantal likes op FB.. 725 op het moment! Hoe dan? En ik had jullie een give-away beloofd bij 500, maar ik had uiteraard niet bedacht dat ik zo snel meer likes zou krijgen.. De give-away komt er zeker aan! Ik ben alleen niet zo snel hiermee. Met niks eigenlijk ;).

Dan nog even over het 365 dagen project. Elisse en Tine hebben een mooi lijstje bedacht voor ons 365 dagen project, voor de maand juni. Op deze manier is er een thema voor elke dag!:

7. high key / 27. low key / 30. bokeh / foto door mij gemaakt
LINKwithlove


Doe je nou niet mee met het 365 dagen project, maar zou je het wel leuk vinden om in de maand juni ook elke dag een foto te maken? Doe dan gewoon mee met dit lijstje! Laat dit mij ook even weten, dan kan ik je foto's bijhouden (vind ik leuk!).

Liefs!

-------------
EDITED: OK please listen to this!

12 gedachten:

  1. Zoals ik eerder al zei ik vind jou project echt geweldig! Ik had je ook al verteld dat ik er misschien ook mee zou beginnen. En wil bij deze proberen meedoen met het project dat jullie doen! Ik zal er wel pas later mee kunnen omdat ik nu namelijk nog examens heb! Maar ik sla deze foto op, en ik begin er mee in juli :)

    Vanaf juli kun je elke dag een foto zien verschijnen op mijn blog!
    http://leenphilips.blogspot.be

    Momenteel heb ik een post gepost waar je vragen kan stellen aan mij, dus voel je vrij om er gerust ook eentje te stellen ;) na de examens beantwoord ik alles!

    Veel liefs, Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah, ik ga ook al meedoen met een andere photojuni! MAAR uberstresser als ik ben ga ik het er gewoon bij doen hoor Sann! Hihi ben superbenieuwd naar je foto's en naar die van de andere! :) Ga er morgen een post over doen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi tof tof, doe ook een andere fotochallenge maar count me in op deze! :D Kan niet wachten tot ik je foto's kan bewonderen sann!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn fijn fijn!!!!

    Kunnen we eindelijk ook weer wat bijstellen/schade inhalen. Ik kan mijn eigen 365-project niet bijhouden, en kijk ernaar uit om jouw foto's weer te gaan bekijken! Morgenvroeg! Aah. Dat wordt een leuke ochtend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook mee! En ik volg je vanaf... NU.
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, hoor, ik doe ook mee! En je mag mijn blog zeker vermelden, geen probleem! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook benieuwd naar mijn foto's ;-) Je mag m'n blog zeker vermelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik doe mee! Vorige keer vond ik het zo leuk! 2-3-4 heb ik al gemaakt, de eerste moet ik nog inhalen...
    Die high key en low key was voor mij iets onbekends maar via je link denk ik het begrepen te hebben... (of misschien ook niet, dat zal blijken?!) Maar die bokeh... ? Is dat een soort klein diafragma of moet dat echt een speciale vorm hebben? Of heb ik het helemaal mis? Tja blijk nu al dat ik een totale leek ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook van de partij in juni, groetjes laurent (aka bibman)

    BeantwoordenVerwijderen