145

24 april 2013

Mijn prachtige zusje, dubbele belichtingen en expresse light leaks. That was dit rolletje about. :)


Details
Camera: Praktica Super TL Rolletje: AGFA Color. 27 opnamen. 200 asa. c41 proces. Locatie: Zoetermeer (of all places..) Model: Floortje, mijn zusje. / Foto twee en zes zijn dubbel belicht, op foto 5 heeft 'licht gelekt', wat niet geheel per ongeluk is gegaan. :).


De lente is begonnen! Geniet ervan met volle teugen.
En ik wil niet horen dat je het te warm hebt! ;)
Liefs, Sanne.

12 gedachten:

  1. Oh, dat heb je mooi gedaan! Wat een fijn zomers gevoel komt hierbij kijken. :) En ik ga zeker niet klagen over het weer; ik vind het heerlijk. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooooooooooooooooooooi, Sanne!!! Heerlijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw sanne! die laatste is echt tof! en die schaduw op haar rug ook.
    mag ik ook een keer modelletje spelen voor jou? hih

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh zo prachtig!
    die tweede foto is mn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi zusje heb je.. Mooie foto's.. ik heb mijn eerste foto's gepost vandaag... haha ik ben er nog niet zo goed in..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit vind ik heeel leuk! Veel mensen gebruiken double exposure omdat het kan en jij maakt de foto's er mooier mee. Applaus! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful photos!
    http://pleasebemynightingale.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The second one is perfect! Really beautiful.x

    http://ievishhh.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's!! Echt heerlijk rondgekeken en genoten! fijne zondag :-)

    BeantwoordenVerwijderen