144

18 april 2013

1. kerstsokken mogen ook nu nog :) 2. Berlijn berlijn berlijn 3. omdat ik niet mee kon lunchen, kwamen mijn lieve vriendinnetjes met een heerlijke cupcake op mijn werk aanzetten! 4. Rotterdam kan ook mooi en bijzonder zijn 5. mijn eerste ontbijtje aan onze nieuwe prachtige teakhouten tafel 6. huistuinenkeukenman Lucas, onze nieuwe kamer aan het verven :) 7. ik hou van bloemen 8. en omdat we planten niet kunnen laten leven (door watertekort of Guusje haar tanden), hebben we de oplossing 9. I love my aardbeien/mango salsa. - voor meer: volg volg volg

KUSJE

4 gedachten:

  1. Oh dit zijn echt zotleuke foto's, geweldig gewoon! Zo lief van je vriendinnen die je het taartje kwamen brengen! :)

    Liefs, leen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute pics! I'd love it if you dropped by to my blog and if you like it maybe we could follow each other??
    xx
    www.JuneWantsItAll.com
    PS: Please remove word verification for comments

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je al, Tine gaf me je blog! :) hopelijk tot gauw! mooie foto's trouwens. speciale camera?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze alvast super leuk! ik heb een stomme sony gsm dus men foto's zijn niet zo top maar ik zit aan dag 4 zonder éen te vergeten! hoera! ik kijk uit naar de update!

    BeantwoordenVerwijderen