143

11 april 2013

Hoi lieve volgers!
Zoals jullie misschien weten, ben ik bezig met een 365dagen project. Elisse en Tine doen ditzelfde project, Elisse is al een tijdje langer bezig dan wij. Dit project houdt in dat ik elke dag een foto maak, digitaal of analoog. Ik had nooit echt een fijne verzamelplek (Tumblr werkt voor mij toch niet zo goed), en heb ik mijn foto's verzameld op een nieuwe Blogspot. Hier kan je al mijn foto's zien en ik zal 't zeer regelmatig updaten (in ieder geval vaker dan ik op Tumblr deed, haha)! Je kan er makkelijk een onderwerp, camera of maand kiezen die je wil zien. Ik zou 't heel leuk vinden als je laat weten wat je er van vindt! En als je het leuk vindt, kan je deze blog ook volgen via Blogger.

drie-zes-vijf.blogspot.com

Ik moet zeggen dat het steeds beter gaat! Ik ben over steeds meer foto's tevreden en begin er meer plezier in te krijgen. Misschien komt dat ook doordat het langer licht is en dat biedt zoveel meer.. als er nu nog prachtige bloemen en bebladerde bomen met de zon op de achtergrond tevoorschijn komen, ben ik helemaal blij. :)



4 gedachten:

  1. Ik ben er even niet goed mee bezig. Heb er weinig tijd voor (dus ook weinig reacties op jouw blog van mij), maar dat mag geen excuus zijn!

    Wauw, je foto's hier zijn prachtig. Dat brood.. Die poes!! :)
    Het nut van elke dag een foto maken toont zich bij jou zeker wel aan! Oh oh, dat brood... die poes... zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een leuke post! Zeer mooie foto's! :)

    Liefs, leen
    http://leenphilips.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaah Guusje die foto is zo leuk!! en dat meisje met het zonnebril komt me bekend voor hahah:P

    BeantwoordenVerwijderen