140

3 april 2013

Zoals beloofd op Instagram: analoogjes uit Berlijn :).
Het zijn er veel!
Dit is gewoon een hele lijst met foto's en een mini beschrijving. Ons reisje door Berlijn. Veel plezier!

Onderweg naar Berlijn. Hoe dichterbij we kwamen, hoe prachtiger de natuur werd. Ik hou van bomen en ik raakte niet uitgekeken (als ik tenminste niet lag te slapen)

Bij het Holocaust monument. Boom en schaduw.

Ontbijtje. Omdat we in een appartement zaten, konden we ons eigen ontbijtje maken :).

Sneeuw in de RAW-tempel.

Warme koffie bij Balzac coffee.

En mijn broertje en ik warme chocolademelk met mini marshmallows :)))).

Am Lustgarten, bij de Berliner Dom. Dubbele belichting.

De Neue Synagoge.

Dit was gewoon ergens, waar het er heel schattig uit zag. Idyllisch bijna.

Lunch. A lot of knoflook.

Poooeeeesss

Chocoladecheesecake @ My Cheesecake. Als je naar Berlijn gaat en je komt terug zonder hier te zijn geweest en cheesecake te hebben gegeten, STUUR IK JE TERUG!

Doei ballonnen.

East Side Gallery. Duh.

Prachtige lucht. The eind of our journey, helaas!

:). Fijne avond!

10 gedachten:

  1. Mooie foto's, altijd leuk om op die manier iets weer te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook naar Berlijn! En leuke foto's, je dubbele belichting is goed gelukt! Ik heb het ook geprobeerd, maar ik moet mijn rolletje nog binnendoen. Wel spannend :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat zijn echt zot mooie foto's! Berlijn is echt zo'n mooie stad ook & leuke blog trouwens! :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne plaatjes! Die met de dubbele belichting is echt heel mooi! Goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sanne, je foto's worden echt steeds beter. O zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeeehh Mooie foto's Sann!!
    PS: De post met het denim vest staat op me blogg en ben echt super!!!! blij met die foto's hihi ik heb ook jouw naam en blog erbij gezet dat jij ze gemaakt hebt:D xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sann wat zijn jou foto's toch mooi, ze worden er ook alleen maar mooier op hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die foto met dubbele belichting: wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige foto's! ik hou van je double exposures!

    BeantwoordenVerwijderen