133

4 maart 2013

Hoi lieve volgers.
Ik ben niet heel consequent met wat ik plaats. Foto's hebben altijd op mijn blog gestaan, maar eerst schreef ik meer verhaaltjes. Daarna kwamen er smoothies. Nu zijn het voornamelijk posts over foto's en inspiratie. En ik vraag me af: wat vinden jullie leuk om te zien?

Hier zijn wat fotootjes van de lente die eraan komt (al staan op de onderste foto sneeuwklokjes..). Gemaakt in mijn favoriete plek van Rotterdam: het Kralingse Bos. Eindelijk drie tussenringen tegelijkertijd gebruikt. Volgens de lichtmeter in m'n camera werd de bovenste foto mega overbelicht, maar ik wilde een groot diafragma, omdat ik een kleine scherptediepte wilde. Ik ben super blij met het resultaat, want hij is niet overbelicht, maar er zit wel heel veel kleur in! Wat je ziet is mos op een boomstronk met daarin een bloemetje. Van heel dichtbij dus!
Op de tweede foto staan sneeuwklokjes en ik was heel blij om die te zien. Eindelijk weer bloemen! Ook met een tussenring gefotografeerd :) en ook blij met het resultaat, want ook hier wilde ik een kleine scherptediepte. Ik ben er dus achter gekomen dat ik meer licht nodig heb als ik de tussenringen gebruik. Dat is ook wel te zien in de rest van mijn foto's, die erg donker en kleurloos zijn. Goed om te weten (en fijn voor de scherptediepte)!



Liefs!

4 gedachten:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moooie foto's! Ik ben benieuwd naar meer! Ik vind alle posts die je schrijft/foto's die je laat zien superleuk eigenlijk, wat het thema ook is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi weer. Ik vind het altijd fijn om je blog te bezoeken voor de mooie (analoge) foto's die je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen