139

29 maart 2013

We zijn zo druk geweest de afgelopen dagen, met verven en sjouwen, omdat we een andere kamer hebben in het huis! Het zit naast de slaapkamer en we gaan een minimuurtje doorbreken. Dan hebben we alsnog twee aparte ruimtes, waar we toch helemaal doorheen kunnen lopen.
Nu krijgen we echt een woonkamertje, in plaats van een rommelhok waar mijn vriend zat te werken. Leuk! :D
Al het schilderwerk is gedaan. Sommige muren hebben nu een mooie gelige zandkleur en de rest is wit gemaakt, en ook wat kastjes hebben we geschilderd. Misschien gaat mijn vriend nog een mooie eettafel halen die hij op Marktplaats had gespot. En ik moet zo tussen bergen troep gaan zoeken naar wat ik wil bewaren en wat niet, en het ook nog eens een plekje gaan geven..
Vandaar een minipost. 


Dit was uiteraard in Berlijn, de Berliner dom. Analoog. De lucht is prachtig hier!

2 gedachten:

  1. Woehoe, spannend! Ik vind dat superleuk, spulletjes uitzoeken die je dan daarna mooi kan uitstallen op een nieuwe plek :)

    BeantwoordenVerwijderen