129

20 februari 2013


Een paar foto's van de afgelopen tijd, allemaal met de Praktica aka liefde van mijn leven. De bovenste komt je wellicht bekend voor :).
Over een tijdje ga ik naar Berlijn (!!!!) en dan neem ik een nieuwe camera mee: de Polaroid EE44. Geen idee hoe dat ding werkt en op internet word ik ook niet veel wijzer. Dus als iemand tips heeft? Er zitten nog drie polaroids in en die wil ik goed benutten (als ik ze nog niet belicht heb haha want ik weet natuurlijk niet hoe de camera werkt..)! Ik ben er trouwens heel blij mee, haha. Zo gaaf dat ik 'm heb gevonden!

Jullie nog mooie vondsten gedaan de laatste tijd?

Liefs!

3 gedachten:

  1. Ik weet niet of je dit al kende maar dit YouTube kanaal geeft veel informatie. Over camera's (polaroid)
    http://m.youtube.com/#/user/FilmPhotographyTube
    misschien heb je er wat aan, je kunt ze ook gewoon mailen met vragen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cooool die camera! Ben benieuwd naar de resultaten! Ik vind die bovenste foto zo mooi he...

    BeantwoordenVerwijderen