130

24 februari 2013

Ik ben Sanne.
En ik ben boos.
Want dit zijn niet mijn foto's, maar de foto's van iemand die ze niet zelf durfde te ontwikkelen.

Want ik vond het rolletje en toen ging ik ze laten ontwikkelen :). Leuk joh. De kleuren zijn wel heeeel cooooool.

3 gedachten:

  1. De kleuren zijn cool! Maar toch wel een beetje jammer, de onderwerpen van de foto's konden wel spannender ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOOH ik ken dat ! Ik heb ook eens zo'n rare maar wel supermooie foto's gehad , ale, ik bedoel , waar enkel kleuren opstaan! Bij mij was het een soort turquoize/appelblauwzeegroen. De jouwe zijn mooier haha! Ik vind ze echt iets hebben. Is Rotterdam leuk trouwens? Amsterdam bevalt me heel goed! Oke ik volg je nu op Instagram hihi. En je hebt me echt op het idee gebracht om een analoge foto-uitdaging te gaan doen, ik ga er een doen met mn vriendje en dan elke dag een foto trekken en dan later het resultaat vergelijken.. spannend :D nu nog de categorietjes opstellen! You will hear from us ;)

    xo Charlotte - aliceroxy

    BeantwoordenVerwijderen