125

6 februari 2013

Hooooooooooooooooooooooi.
Het is je misschien opgevallen; mijn blog heeft een beetje een nieuw uiterlijk. Ik heb wederom een foto gebruikt, eentje waar ik zelf heel heel heel blij mee ben. Ik heb nu ook een menu, al is het maar een kleintje! Je kan nu wat meer te weten komen over mij en wat links bekijken die ik je wil laten zien.
Onder het menu kan je een camera kiezen, en ook daar is er eentje bij gekomen: de Cosina Auto Focus. Een tijdje terug van mijn lieve moeder gekregen :). Hij heeft oud & nieuw in Delft gezien, de kerst meegemaakt en vastgelegd dat Laura weer terug in Rotterdam is.





Laura / met mijn lief / lunch met oude klasgenootjes / Delft / gelukkig nieuw haar

Wat je wellicht opvalt, is dat de onderwerpen op de foto's vooral links geconcentreerd zijn (of zelfs buiten beeld vallen, zoals bij de derde foto).. ik denk dat mijn nieuwe cameraatje een afwijking heeft! Haha!
Maar ik ben wel blij met 'm :).

Doei!

8 gedachten:

  1. wat een lieve foto met je lief.
    ah, ik hou toch zo van de sfeer in je foto's!
    liefde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi, je nieuwe layout! :) (en ik moest lachen om die afwijking! :D leuke foto's ook weer)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel een fijn cameraatje!! En ah je nieuwe haar ziet er tof uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke lay-out en leuke foto's! wat voor een fototoestelletje is het ?
    xo Charlotte
    aliceroxy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt leuk je menu zo met die foto die doorloopt! En je nieuwe haar ziet er ook echt tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto`s! Wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin? Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke nieuwe lay-out san!
    Ik moet mijn blogje ook nog eens onder handen nemen :p

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er weer super uit Sann! :)
    I like a lot xxx

    BeantwoordenVerwijderen