127

12 februari 2013

Hoi!
Toen ik op 100 blogberichten zat, besloot ik een lijstje te maken met dingen die ik wilde doen voordat ik 200 blogberichten had geschreven. Ik heb geen dingen opgeschreven die ik al van plan was om te doen, maar echt wat ik op dat moment graag wilde. En ik ben blij om te zeggen dat ik het lijstje nog steeds wil afwerken.
Ik zit nu op een kwart van de volgende 100 berichten en ik vond het daarom wel tijd voor een update. Aan de linkerkant van mijn blog is het lijstje altijd te vinden.

3. Ik heb mijn haar weer in een andere kleur geverfd. Gedaan! Het was gewoon blond, ook al geverfd, toen werd het paarswit en nu is het wit/mega licht blond. En weer gekortwiekt uiteraard. Ik ben er super blij mee!






















5. Ik heb meer geleerd en gedurfd op het gebied van fotografie. Het leren bij dit punt gaat zo makkelijk, want ik vind foto's maken zo leuk om te doen! Ik heb een paar hele handige tweedehands boeken gekocht over technieken en over hoe een analoge camera in elkaar zit en ik vind het gewoon allemaal mega boeiend. Ook heb ik voor mijn liefje de Praktica drie tussenringen gekocht en daarmee kan ik niet normaal dichtbije foto's maken. De rolletjes zijn nu natuurlijk in no time vol. En daarover gesproken: ik ben ook wat verschillende filmpjes aan het uitproberen en ze dubbel aan het belichten. Nog lang niet klaar met experimenteren dus ;). Heb je tips? Vertel ze aan me!

6. Ik heb een paar prachtige steden bezocht. Londen natuurlijk. Dat was fantastisch. Maar maar maar binnenkort ga ik ook nog eens naar Berlijn! Berlijn jongens! Nog nooit geweest, maar stond bovenaan mijn lijstje. Wederom met Lucas en dit keer gaat mijn broertje Jeroen ook mee. Ik ben mega enthousiast en kan alle tips goed gebruiken! Natuurlijk ga ik nu Elisse's city guide nog een keer grondig nalezen ;) en ik heb al een boekje gekocht waar ik heel blij van word. De voorwaarde van mijn vriend om naar Berlijn te gaan was wel dat ik AL mijn camera's en statief moet meenemen, want we gaan aan mijn portfolio werken daar! TOOOOOF! :DDDDD

7. Ik heb mijn muur opgefleurd met kunstwerkjes en dierbare mooiigheidjes. Ook al mee bezig :). Wauw, gaat toch wel goed met dit lijstje! Ik heb een prachtige poster in Londen gekocht met vlinders erop (ik laat 'm nog wel een keer zien) en die hangt al. Verder heb ik een schilderij gekocht bij de tweedehands winkel, een paar losse lijstjes gekocht en nog wat mooie kaarten uit Stockholm liggen die een speciaal plekje verdienen. Maar met ophangen ben ik zo ontzettend sloom en dat de vlinderposter al hangt is wel echt knap van me. Oh, en we hebben een best grote lijst in de kamer gevuld met een poster van een schilderij van de haven in Rotterdam van Frans Jonker. We zijn er echt super blij mee, want we wisten nooit wat we met die lijst moesten! Dan schilderde ik er weer wat op, maar dat vond ik helemaal niet mooi, maar toch had ik dan geen zin om er iets anders op te hangen.. En nu hangt er dus iets wat wel mooi is en lekker kan blijven hangen! Joepie!

8. Ik heb meer mooie boeken gelezen. Dit punt kan beter, maar ik ben wel bezig in boeken. Lezen is gewoon fijn! Kattenbaasjes: lees 'Het dagboek van een Poes' van Remco Campert. Voor mij was het een en al herkenning :). Nog tips voor prachtige boeken?

Nou, dit was wel alles waar ik jullie over kon updaten! Ik blijf lekker doorgaan met de puntjes en ik vind het vooral leuk dat ik die dingen sowieso al wilde doen, lijstje of niet. Dus geen druk. Fijn :).

Liefs!

3 gedachten:

  1. mooi haar Sann! :) Ben blij dat je lijst je zo goed gaat hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeeej! goed hoor dat je het lijstje afwerkt! en leuk lijstje ook!
    ik heb nog een tip; probeer eens everything is illuminated door jonathan safran foer. ik heb echt zitten janken heheh
    liefzz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je zo'n lijstje afwerkt! En Londen lijkt me ook zoooo gaaf! ♥

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen