122

25 januari 2013



Maar het zijn natuurlijk allemaal liefdes van mij :).

9 gedachten:

  1. Ah, die vogelpootjes in de sneeuw!! Mooie collage heb je gemaakt!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes. Gezellig sfeertje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! Leuke blog heb je :).

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die foto van je kat vind ik mooi heb je die binnen zonder flitser gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zit je op instagram?
    Dank je om onze blog te volgen! Ik ga denk ik ook es zo'n Analoge-foto-uitdaging doen, waar vind ik die eigenlijk? Op Lomography?
    liefs,Charlotte van aliceroxy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi leuk (en ik wilde bijna iets zeggen met de H......)

    BeantwoordenVerwijderen