124

29 januari 2013



Laatst liet ik jullie wat fotootjes zien die ik heb gemaakt in Londen :))). Dat was deel één, met de toeristische foto's.
Hier de niet-toeristische foto's. Allemaal fijne momentjes. En be prepared: het zijn er een heleboel.

Omdat ik van eten houd. Een muffin van Starbucks op de weg terug naar huis / hier heb ik niks van gegeten, maar het zag er wel heel lekker uit! / omdat we toch in Londen waren en op elke hoek een Starbucks zit + we van koffie houden, dat kwam ook goed uit / op een pleintje met een stuk of 20 kraampjes met zelfgemaakte lekkernijen


Fijne aankopen ♡ / heerlijk vuurtje in een gezellige kroeg / The Christmas Shop / het Natural History Museum was geweldig en de souvenirs van daar ook / mooi uitzicht vanuit het hotel / op de laatste avond in een heel gezellige en mooie kroeg. De foto hieronder is in dezelfde kroeg gemaakt :)

Mooie foto's van mijn lieve vriendje. De eerste foto is in dezelfde kroeg als de foto daarvoor / heerlijke warme koffie onder het genot van de kaart van Londen... waar willen we naar toe? (en deze foto is zeker goed gelukt, op Tumblr heeft ie al 34 notes :ooo) / nogmaals aan een warme drank. Verslaving?

London was kortom echt geweldig. :D

6 gedachten:

  1. Mooie foto's! Ik vind vooral die van het uitzicht heel mooi geworden :) Fijn sfeertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nu heeft die mooie foto nóg een reblog ;)
    mooie foto's met een leuke sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Sanne,
    wat een leuke foto's, het feit dat het analoog is, geeft het zoveel meer sfeer!
    wat een leuke blog heb jij :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen