114

4 januari 2013

Oh oh ik wil zo graag posten, reageren en lekker rondkijken op alle mooie blogs die ik volg, maar ik heb het zo druk! Wel leuk druk hoor, heel leuk zelfs. Lucas en ik zijn namelijk nu twee dagen bezig onze kamer te veranderen. Ik heb namelijk gigantisch veel troep (lees: kleine spulletjes, beeldjes, rotzooitjes) en dat begon een beetje de overhand te nemen in onze kamer.. Niet alles had een plekje en er was ook veel dat weg kon. Dus een mega schoonmaak en herinrichting was zeker nodig! (Voor de duidelijkheid: samen met mijn vriend woon ik in een studentenhuis, waar ook nog twee andere jongens wonen. Luc en ik hebben twee kamers, één slaapkamer/woonkamer en een studeerkamer). Gisteren hebben we een nieuwe prachtige kast gehaald en die staat nu in de woon/slaapkamer. AL onze spullen hebben we verhuisd naar de andere kamer en daarna een mega schoonmaak gehouden en nu, beetje bij beetje, proberen we alles terug een plekje te geven. We hebben zelfs nog wat geverfd. Morgen wordt dag 3, en dan komt het allemaal ook wel af, denk ik.

Ik hoop trouwens dat jullie het nieuwe jaar allemaal goed zijn begonnen! Leuke avond/nacht gehad? Ik zeker wel :)!

EN. Ik ben op 1 januari begonnen met een 365 dagen project, geïnspireerd door Elisse. Op Tumblr doe ik verslag, en uiteraard ook op mijn FBpagina.

Zo. Voelt goed om weer wat gepost te hebben.
Tot slot, wat er nog komen gaat:
de rest van mijn analoge uitdaging;
een uitgebreider verslagje over Londen;
een outfitpost van kerst.
(en dit allemaal ook een beetje als lijstje voor mezelf..)

Tot snel!

3 gedachten:

  1. Aaah wat fijn, zo'n kleine update! Ik ben wel benieuwd naar een foto van jullie kot (studentenhuis) hoor :) Toi toi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk leuk leuk
    (je gouden hertje mag je niet weggooien hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van (her)inrichten!
    Ben benieuwd naar foto's!

    BeantwoordenVerwijderen