118

15 januari 2013

Zoals jullie misschien weten, ben ik op 1 januari begonnen met een 365 dagen project wat betreft fotografie. Elke dag dus een foto. Ik vind het tot nu toe erg leuk om te doen!
Hiermee wil ik heel graag meer ervaring krijgen met fotografie, meer buiten de veilige omgeving gaan, meer durven. Me laten inspireren waardoor ik me eerst niet liet inspireren. En mezelf vooral niet beperken door mijn eigen regels. Ik zou aan het einde van dit jaar (en als ik daar aan denk, bedenk ik me hoe ontzettend lang dit project is en hoe erg mijn leven dan hopelijk is veranderd) heel graag verbetering willen zien. Maar maar maar er vooral plezier in hebben, anders is het niet leuk! Dat is toch wel het belangrijkst :).

Op Tumblr kan je al mijn foto's bekijken en daar staat dan ook een toelichtingetje bij. Ook op Facebook kan je de foto's zien :).

Benieuwd naar anderen die ook dit project doen? Kijk dan op de blog van Elisse en Tine.
Doe jij ook mee? Laat het me weten!

0gedachten:

Een reactie plaatsen