115

5 januari 2013

Een poppetje met 4 onderkinnen. Of een poppetje met 5 glimlachjes.
Ik voel me helemaal in mijn element. Couer de Pirate staat op de boxjes, mijn bekertje waar een Sweet Daydream van Mockamore in zat is leeg en ik heb nog een aantal negatieven te gaan.

:)))))

Ik had me voorgenomen geen verwachtingen te hebben. Te bedenken dat ze sowieso mislukt zijn. Dat het licht te fel was, of te weinig. Dat het totaal mislukt was.
Dan kan het altijd meevallen.

En nu ben ik zo intens gelukkig, want dat word ik blijkbaar van gelukte foto's, een heerlijke koffie en fijne muziek. Kaarsjes staan aan en ik neem de tijd. Ik wil er gewoon van genieten.

Ik bekijk de foto's altijd pas wanneer ik alles heb gescand. Eerst heb ik nog één pakketje van de drie te gaan.

In de wind, op de Tower Bridge, op het enige plekje waar het droog was, heb ik mijn rolletje verwisseld. Wat een klus. Naar de foto's van dat rolletje ben ik nu aan het kijken. Naar de foto's in het prachtige Londen. Bij elke foto voel ik me weer zo fijn als toen. Bij elke foto wil ik terug. Bij elke foto denk ik eraan dat Lucas er steeds gekker van werd dat ik maar bleef fotograferen. En toen deed ik mijn camera maar weg en nu zitten er nog Londen foto's in de Praktica. Nog even wachten op die.

Maar niet op deze:
Toeristisch Londen








Wisseling van de wacht bij Buckingham Palace / het prachtige winkelcentrum Harrods / London / Tower Bridge / Fish & chips / Natural History Museum / Palace of Westminster

Dit was toeristisch Londen :))))) en het was prachtig.

7 gedachten:

  1. wat maak je toch prachtige foto's Sann!♥
    je suis zeer onder de indruk zoals altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi! vooral die van het national history museum :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! De dino-foto en de laatste foto zijn mijn favoriet. :) Fijn dat Londen zo goed beviel. :)

    BeantwoordenVerwijderen