117

10 januari 2013

Ik heb het daar eerlijk gezegd nu wel een beetje mee gehad, haha. Het heeft me veel meer tijd gekost dan ik had bedacht, omdat ik wat uitliep doordat niet alle foto's waren gelukt. Maar volgens mij heb ik ze nu allemaal. Hier heb ik 1 t/m 8 laten zien, en nu doe ik gewoon lekker 9 t/m 30. Zijn we daar klaar mee :).
En ik zal gelijk toegeven dat ik wel wat heb gesmokkeld, al was dat ook al duidelijk.. de meeste foto's zijn wel degelijk gemaakt voor de uitdaging, maar sommige kwamen nou eenmaal goed uit.. hihi. Wat maakt het ook uit! Enjoy!

9. Ver weg

Locatie: Rotterdam
Camera: Ricoh Singlex TLS

10. Tafel
Locatie: Bij mijn ouders in Zoetermeer
Camera: Minolta Dynax 505si

11. 4 uur
Ik had een kerstbloemetje gekocht.

Locatie: Thuis in Rotterdam
Camera: Praktica Super TL

12. Iets geks
Een hele rij met planten. Het heeft wel iets cools.

Locatie: Rotterdam
Camera: Ricoh Singlex TLS

13. Boven
Locatie: The Old Pal in Zoetermeer
Camera: Minolta Dynax 505si

14. Licht
Locatie: Bergweg Rotterdam
Camera: Praktica Super TL

15. Dierbaar
De foto vind ik een beetje suf, maar dit kettinkje heb ik van mijn vriendje gekregen, die hem ook vast heeft. Ik ben er heel blij mee en voel me kaal zonder. Ik moet er alleen nog twee mooie fotootjes in doen.

Locatie: Thuis in Rotterdam
Camera: Praktica Super TL

16. Ik ben dankbaar voor
De beste ouders, broertje en zusje van de wereld. En voor alle lieve mensen om me heen. Op deze foto zie je mijn prachtige zusje Floortje.  

Locatie: Bij mijn ouders in Zoetermeer
Camera: Praktica Super TL

17. Vrije keuze
Locatie: Zoetermeer
Camera: Minolta Dynax 505si

18. Dit gebeurde vandaag
Ik maakte foto's van kopjes thee en bloemen. En kwam erachter dat ik onbewust dode bloemenkoppen verzamel.

Locatie: Thuis in Rotterdam
Camera: Minolta Dynax 505si

19. Drinken
Locatie: Bij mijn ouders in Zoetermeer
Camera: Minolta Dynax 505si

20. Lunchtijd
Lunch op het werk, met alle karakters uit Toren C.

Locatie: Een vieze stinkruimte die de V&D haar kantine noemt
Camera: Praktica Super TL

21. Zelfportret
Mijn favo camera en ik.

Locatie: Thuis in Rotterdam
Camera: Praktica Super TL

22. Iets nieuws
Eerst had ik het over een gestolen fiets en daarna had ik ineens drie fietsen. Nu heb ik er nog één. Deze. Gekregen voor mijn verjaardag en ik bescherm 'm met mijn leven.

Locatie: Rotterdam
Camera: Minolta Dynax 505si

23. Kleur
Typisch een foto waarbij ik van te voren nog niet kon weten dat ie bij het onderwerp 'kleur' paste. Ik vind dit een van de mooiste foto's die ik heb gemaakt. Die kleur eroverheen.. het komt waarschijnlijk doordat dit een dubbel belichte foto is. Fijn fijn fijn :).

Locatie: Thuis in Rotterdam
Camera: Praktica Super TL

24. Dit heb ik gekregen
De giveaway van Nikki!

Locatie: Thuis in Rotterdam
Camera: Praktica Super TL

25. Dier
Lieve poeeees

Locatie: Thuis in Rotterdam
Camera: Praktica Super TL

26. 's Ochtends
's Ochtends komt dit schatje altijd rennend en spinnend het bed op. Ze is dan echt op haar schattigst en zo enthousiast!

Locatie: Thuis in Rotterdam
Camera: Minolta Dynax 505si

27. Boom
Locatie: Zoetermeer
Camera: Minolta Dynax 505si

28. Close-up
Locatie: Thuis in Rotterdam
Camera: Praktica Super TL

29. Donker
Locatie: Bij mijn ouders in Zoetermeer
Camera: Minolta Dynax 505si

30. Inspirerend
Ik vind de natuur super inspirerend om foto's te maken. Mijn 'vrije keuze' is ook niet voor niks een natuur foto. Het is zo levend, prachtig, organisch, nergens hetzelfde. En dat terwijl ik ook gek ben op symmetrie en orde.

Locatie: 'Achtertuin' van waar ik woon
Camera: Praktica Super TL

10 gedachten:

  1. Zo'n creativiteit! Ik geniet echt van het kijken naar jouw foto's. Leuk om te zien wat je bij welke thema's plaatst en je foto's zijn echt goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super mooie foto's!! Nummer 28 met die kattenpootjes vind ik echt super schattig! En mijn kat komt 's ochtends ook altijd heel enthousiast naar me toe! Leuk hè?! ;)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuuw, prachtige foto's Sanne! De close-up van de pootjes van je poes is zo mooi! Wauw wauw! Het duurde misschien een tijdje, maar dan heb je ook wel wat. Op je uitdaging mag je trots zijn hoor, je hebt ze tot een magnifiek einde gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Leuke interpretatie van de uitdaging :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, de close-up, de boom en je hebt gelijk: kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ze zijn allemaal zo leuk. Die met de focus op de kattenpootjes vind ik heel lief. En de 'Boven' foto heeft een hele mooie boven. En volgens heb je een hele toffe fiets gekregen. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen