104

4 december 2012

Meegenomen door lieve Lucas.

Als een tafelkleed zo groot, zacht en ontzettend warm. Eigenlijk voor mannen, van The Sting.
Heerlijke broodbelegjes van de V&D.

Een tas die past bij de winter.

Heerlijke thee van Higher Living en een zelfgemaakte Pie Inspired Pop-Tart.


Allemaal gemaakt met mijn Minolta Dynax 505si, stiekem omdat ik wilde dat het rolletje snel vol was.


6 gedachten:

  1. Hoi Sanne! Dankjewel voor je lief berichtje en het volgen van mijn blog :) Ik ben meteen even hier komen kijken en wat een leuke blog heb jij! Zo mooi al die foto's! Ik ben je meteen ook maar gaan volgen en kom vast vaker hier kijken! Groetjes, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schatje! De nieuwe layout van je blog valt me nupas op! Wat is hij supermooi geworden zeg hihi en wat heb je weer mooie foto's geplaatst! Krijg wel een beetje honger ervan hahaha! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke blog heb je toch Sanne!
    Love, Demi

    www.demiknightslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Mooi ook met die tekst erop :) En mmh, Belgische chocola is "tha best" he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een prachtige blog! ik ga je volgen:) Kom ook gezellig bij mij langs.
    Groetjes Jorian

    BeantwoordenVerwijderen