112

28 december 2012

Mijn kerst was fantastisch. Het duurde zes dagen en begon vrijdag 21 december, aka de dag dat we dood gingen aka de dag dat ik drie en een half jaar verkering had. Gelukkig had ik alleen maar zo veel jaar verkering en bleven we gewoon leven. Jammer voor die jongens die een duikboot op de kop hadden getikt en daar de hele dag in gingen zitten met een levensvoorraad Brinkies en Sinas. Maar ze hebben nu wel een duikboot.

Mijn kerst begon om half 6 's ochtends. Om 7 uur zaten we in de trein en om 10 uur waren we in Londen. Heel ver kan ik hier niet over uitbreiden, ik lag te slapen. Ik heb er niks van gemerkt dat we onder het water door sjeesden.

Londen was prachtig, geweldig, helemaal fantastisch. En het mooiste was, dat ik met de liefste van de hele wereld was. Zonder hem was er niks aan geweest. En zonder hem was ik er zelf ook niet geweest. Ik heb zo'n geweldig weekend gehad! Het was voor mij de eerste keer in Londen en ik wil eigenlijk weer heel snel terug. Met Lucas natuurlijk.

Drie dagen en drie nachten verder gingen we weer terug naar Nederland. We hebben zo veel gezien en gedaan!
Het super gezellige Winter Wonderland in Hyde Park. Heel veel kraampjes met bier, wijn, chocolademelk, churros... en veel, heel veel vlees. Verder bestond Winter Wonderland uit een enorme kermis en heel veel mensen. Harrods, waar ik echt van onder de indruk was. Prachtig was het daar. Topshop, wat ik leeg heb gekocht. Topman, wat Luc leeg heeft gekocht. Tientallen schaatsbanen. Natural History Museum en zijn mooie shoppie. Regent Street en Oxford Street, prachtig versierd. Hamleys. 'look left' lezen op de straten, maar toch de andere kant op kijken. Onder een bloemetjesparapluutje over de Tower Bridge wandelen en uitkomen bij een fish & chips tentjes. Met de metro uitstappen op onbekende plekken en per ongeluk kraampjes met heerlijk eten tegenkomen. Heel veel kerstverlichting. Het gele Parliament. Een fijn uitzicht vanaf de hotelkamer op de zesde etage. Heerlijke tapas eten in een gezellig druk restaurantje. Heel erg verliefd zijn op Lucas en verliefd geworden op Londen.

Uiteraard weer geslapen in de trein, al heb ik het landschap van Frankrijk nu wel meegemaakt. Met heerlijke herinneringen zit ik nu weer in Nederland.



6 gedachten:

  1. Leuk geschreven! En joh, ik moet daar echt eens heen he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, dat klinkt echtheel erg leuk allemaal! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooooh, ik heb je geen tips gegeven. :( Slecht geheugen/Uitsteller van het jaar 2012!

    Fijn om te lezen dat je het leuk hebt ge had in Londen. Ik heb mijn plannen uitgesteld (ha, alweer, maar ik ben platzak, eerst wat andere prioriteiten). Komen er nog foto's? Heb je je analoge camera ook gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh zo heerlijk :)
    ik zag ook al wat mooie foto's voorbij komen op Instagram, dus jaa, meer meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt zo fijn!! Ik ben benieuwd naar een uitgebreider verslagje of foto's, als die nog komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn. ik zie jullie al helemaal voor me; hand in hand lopend door de londense straten.

    BeantwoordenVerwijderen