113

31 december 2012

Wat een ontzettend lieve reacties op mijn Londen verhaaltje, zeg! Dat waardeer ik echt :). Ik zal nog een uitgebreider verslagje maken met wat meer foto's, het is er gewoon nog niet van gekomen in deze drukke dagen! Jullie kennen het misschien wel ;).
Maar ik zal zeker, in januari, mijn blog een beetje updaten met foto's en verhaaltjes. En ik heb inderdaad ook nog analoge foto's gemaakt daar :) hopelijk zijn woensdag de negatieven klaar!

Ik hoop dat jullie een heerlijke kerst hebben gehad en mooie plannen hebben gemaakt voor vanavond. Ik ga mijn prachtige kerstjurk van Topshop nog aan jullie showen, maar eerst mijn outfit voor vanavond. Normaal zoek ik trouwens niet echt naar een kerst of oud & nieuw outfit, deze ben ik toevallig tegen gekomen en ben ik zo blij mee, dat ik ze ook wel even wil laten zien. Ja ja, een echte 'outfitpost' van mij. Al zijn die er ondertussen ook wel vaker geweest.



Wat ik aan heb: een fluwelen truitje met een laag uitgesneden rug (Monki)
een ribfluwelen broek in een kleur waarvan ik de naam niet weet (H&M)
mijn nieuwe hakkenschoentjes waar ik verliefd op ben (Topshop)
nagellak, perfect voor deze avond (Topshop)

Ik ga vanavond met Luc naar zijn zus en broer in Delft. Dat wordt vast heel gezellig!
Geniet van jullie avond, doe voorzichtig met vuurwerk en tot volgend jaar!

6 gedachten:

  1. Heel leuk! Mooie broek zeg & je nagellak is inderdaad perfect voor Oud&Nieuw. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die bordeaux paarse broek is echt mooi. En ik kijk uit naar je nieuwe analoge foto's.
    Fijn oud en nieuw ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk schatje en wat zie je er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oke dit is sinds 5 minuten geleden mijn favoriete blog. Wat heb je een geweldige stijl! Echt ik ga nu je hele site ondersteboven keren haha :')
    Ennn ik follow je en zo (:
    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen