109

17 december 2012

Daar hou ik van. Al zou je dat misschien niet verwachten. Maar ik ben gek op glitters en alles wat glinstert.
Net een ekster.

En dit is ook iets wat je misschien niet zou verwachten: een blogpost over make up. Van mij ja! En ik heb dus glitter make up. Leuk!
Ik ben niet zo heel goed in opmaken, maar ik probeer het soms wel. Het wordt ook wel meer, ik kan me al opmaken als een echt meisje. Dit zijn mijn favoriete opmaakseltjes van de laatste tijd (en leuk voor kerst):
  • Glitter oogschaduw van Sephora.
  • Nagellak Parisax - Désir. Heel diepe roodpaarse kleur.
  • Nagellak H&M, rood met gouden glitters.
  • Nagellak H&M, roze met een laagje van gouden glitters.
  • Master Smokey van Maybelline, de grijze kleur. Echt een uitkomst voor mij. Ik wilde wel smokey eyes, maar ik wist nooit hoe ik dit zou moeten doen. Met dit potlood breng ik een lijn aan op mijn oogleden en met het sponsje aan de andere kant veeg ik dit weer uit. Voor mij werkt het! 
  • Oogshaduw van Zoeva. Heel licht blauw met fijne glitters. Mooi voor bij de smokey eyes.

Nu nog een beetje oefenen..

4 gedachten:

  1. hihi eindelijk je mooie smokey eyes doetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van glitters!! Super mooie spulletjes en succes met oefenen! ;)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. glittereyeliner. daar ben ik naar opzoek want glitters zijn leuk. drie jaar geleden kocht ik er één bij h&m .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love glittery things!


    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen