105

7 december 2012

Gisteren heb ik het pakketje binnen gekregen waar ik heel erg naar uit heb gekeken. Het was de giveaway van Nikki. Blij blij blij!


Alleen jammer dat mijn Photoshopskills niet zo goed zijn dat ik dat lelijke snoertje weg kon halen.

In de camera gaat een 126 film en daar ga ik even goed naar zoeken. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik ben wel ontzettend benieuwd hoe het werkt. Iemand misschien ervaring met een 126 film? Als iemand weet hoe ik aan zo'n rolletje kan komen, wil ik het graag horen!
Wat heel gaaf is aan deze camera, is dat er vierkante foto's uit komen. Hier een voorbeeldje:


Dankjewel Nikki, ik ben ontzettend blij met dit mooie pakketje. Hopelijk kan ik snel resultaten laten zien van de camera!


5 gedachten:

  1. Oooh heb jij 't gewonnen! Wat fijn. En héé leuk gedaan zeg die foto :) Lijkt er zó hard op! Veel succes ermee, gewoon een fotorolletje gaan halen in een fotowinkel? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er blij mee bent Sanne :), misschien kun je contact op nemen met http://ringfototuerlings.biedmeer.nl voor een 126 rolletje, staat niet in de webwinkel maar volgens mij hebben ze in hun 'stenen' winkel nog veel meer oude film :). Succes, ik ben super nieuwschierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat cameratje ziet er tof uit! Ik heb geen ervaring met die film, dus ben benieuwd naar jouw experimentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die zijn niet eens meer verkrijgbaar geloof ik en zijn erg moeilijk om aan te komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh, de camera is zo mooi! :) is volgens mij idd moeilijk om nog aan 126 film te komen. maar zoals liefgeval zei, je zou het kunnen proberen bij ringfoto. ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen