111

21 december 2012

Joepie, de eerste foto's!

1. Natuur
Locatie: Het Kralingse Bos
Camera: Ricoh Singlex TLS

2. Liefde
Mijn vriendje met Guusje. Ik hou van allebei heeeel veeeel.
Locatie: Balkon
Camera: Minolta Dynax 505si

3. Terug in de tijd
Dit gebouw wordt afgebroken en gestript. Een soort van terug in de tijd, omdat we te zien krijgen hoe het is opgebouwd.
Locatie: Rodezand Rotterdam
Camera: Praktica Super TL

4. Ik moest hierom lachen
Er valt een minuut gratis winkelen te winnen in de supermarkt hier, mits je het aantal lichtjes in de grote kerstboom op het plein raadt. Dus Luc begon te tellen en daar moest ik zo om lachen. Ik ben blij dat ik mijn camera bij me had, omdat dit een van de foto's is waar ik heel veel moeite mee had!
Locatie: Eudokiaplein Rotterdam
Camera: Praktica Super TL

5. Ondersteboven
Locatie: Thuis
Camera: Minolta Dynax 505si

6. Waar ik stond
Ik stond model voor een meisje van de Kunstacademie in Den Haag en dat vond ik echt leuk om te doen. Zij moest een kostuum maken met onder andere een mega strak korset en het is zo ontzettend gaaf geworden. Een aantal keer ging ik langs bij haar in de KABK en het was zo fijn om weer in een kunstacademie te zijn. Ik mis 't nog steeds. En daar stond ik dus, op 6 november. In de gang van de academie, met uitzicht op de vlaggen waar 'Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten' op staat.
Locatie: KABK
Camera: Ricoh Singlex TLS

7. Weer
Zo'n saaie weer dag was het. Niks bijzonders. Geen felle zon, geen stromende regen.. gewoon, windstil, wel bewolkt, maar verder heel heel saai.
Locatie: Sint-Laurenskerk Rotterdam
Camera: Ricoh Singlex TLS

8. Kleding
Mijn super charmante outfit voor als we volgende week kerstcadeautjes uit gaan pakken: mijn rode met witte herten pyjamabroek van flanel met sokken die ik niet eens hoef uit te leggen.
Locatie: Thuis
Camera: Praktica Super TL


3 gedachten:

  1. Geweldige broek en sokken! En aaah, liefje en kat, geweldige combinatie! Hele fijne foto's! Lukt het goed met de uitdaging?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk leuk leuk! Kan niet wachten op de rest hihi en heel benieuwd hoe die van mij worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaahw je sokken! Haha, heerlijke outfit. :) En zo mooi de krul in de staart van Guusje in de armen van je vriend. En je lay-out is weer erg mooi; leuk je lijstje met dingen die je nog wilt doen voordat je 200 berichten hebt!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen