095

11 november 2012

Wat ik nou heb ontdekt...
De perfecte combinatie: ik hou van koken en ik hou van illustraties.
Het ene vind ik super leuk om te doen en het andere kan ik niet.



En nu heb ik dus een website ontdekt met recepten erop.
En niet zomaar recepten.
De recepten zijn vormgegeven door kunstenaartjes.
En dat ziet er echt leuk uit.


Ik heb er alleen nog geen een gemaakt.
Maar de smoothie van hieronder, die ga ik zeker binnenkort maken.
Een smoothie met aardbeien, papaya, avocado (I looooove avocado), honing (I also loooooove honing), melk en kaneel (JAA ik hou ook van kaneel).

Update: ik heb 'm gemaakt, maar dan zonder de papaya (die heb ik ook nog nooit gekocht, geen idee hoe het smaakt!) en het was wel oké. Ik vond 'm niet zo super lekker! Maar zeker proberen als je benieuwd bent ;).


Ben je nu benieuwd naar deze website?
Ja? Ja? Ja?
Nou, neem maar even een kijkje dan, op They Draw & Cook.
Leuk hè?




Volg mij op Facebook, Flickr, Tumblr en Tumblr.

3 gedachten:

  1. Wauuuw, superleuk inderdaad! Ik kan ook niet tekenen - al doe ik 't de laatste tijd wel veel, haha - en als ik dit zie krijg ik er helemaal zin in!

    BeantwoordenVerwijderen