102

27 november 2012

Vanaf vandaag ga ik op stap met mijn Praktica Super TL. Ik heb het aangedurfd om het rolletje erin te doen en ik ga zo naar buiten. Ik hoop dat ik het goed heb gedaan.. Ik zo ontzettend benieuwd hoe de foto's van deze fijne camera eruit komen, dat ik een rolletje van 24 foto's heb gekocht, in plaats van 36. Want daar heb ik echt te weinig geduld voor.


Fotootjes van mijn Minolta Dynax 505si.
Op stap in het bos / Granaatappel / Wijntje en theetje met papa @ The Old Pal


5 gedachten:

  1. Tof! Ik heb ook een praktica super tl en ik was heel content over de foto's! Er staan er ook een paar op mijn blog denk ik, maar ik ben niet zeker :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, daar staan ze inderdaad ook :).
      En in deze post staan er ook nog een paar die niet op mijn flickr staan denk ik http://goesting-belgium.blogspot.be/2012/01/praktica-super-tl1000.html
      Ik ben al benieuwd naar jouw foto's!

      Verwijderen
    2. Ik laat mijn foto's altijd ontwikkelen, maar vorige week heb ik een negatievenscanner besteld!
      Dezelfde als jou denk ik want jij hebt dat ooit eens vermeld in een reactie ofzo :). Ik laat ze wel altijd op proofings zetten, dat kost minder. Maar ik wil ooit zeker eens zelf mijn foto's ontwikkelen! Lijkt mij heel leuk om te doen :).

      Verwijderen
    3. Haha, niet erg hoor :). Proofings zijn van die foto's met een wit randje. Meestal zijn ze ook vierkant. Best wel leuk eigenlijk en het kost minder dan gewone foto's.

      Verwijderen
    4. Ik denk dat je dat bij elke fotograaf/fotozaak kan laten doen! Dan kost het 12 euro voor 36 foto's denk ik. Nog altijd duur natuurlijk, maar de foto's zijn wel van topkwaliteit! Vanaf nu ga ik enkel nog de negatieven laten ontwikkelen en de echt leuke foto's laten ontwikkelen.

      Verwijderen