093

6 november 2012

Dit had ik nog helemaal niet gezegd.....
Ik had het boek gelezen en na maanden en maanden wachten was het zo ver.
Ik heb eindelijk eindelijk EINDELIJK The Perks Of Being A Wallflower in de bios gezien!
:))))))
Ik was zo blij ik was zo blij.
Ik miste wel iemand naast me, ze zit meer dan duizend kilometer hier vandaan.

Wat je nu gaat doen:
  1. je lees het boek
  2. je kijkt de film
En dan zeg je tegen mij wat je ervan vond. En je vond het leuk, goed?


En weet je nog een boek dat ik MOET lezen?




Volg mij op Facebook, Flickr, Tumblr en Tumblr.

2 gedachten:

  1. ja jajaja donderdag ga ik eindelijk de film zien. ik hou zoveel van dat boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, die lijkt me ook heel erg leuk! (: Ik ben heel dom, want ik sta er nooit zo bij stil dat er van de meeste films ook boeken zijn, haha. Misschien inderdaad eerst maar lezen.

    En wat lief dat ik al wat reacties van je had op mijn knutselblog, ik ga hem nu pas introduceren op mijn gewone blog namelijk. Ik was helemaal blij haha. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen