103

28 november 2012

Pistachenootjes zijn VERSLAVEND en ik eet ze achterelkaar op. Ik zit op de bank in mijn rode flanellen pyjama met witte herten erop die ik heb gekocht voor de kerst. Ik heb net mijn brief aan Laura afgeschreven en morgen gaat deze dan eindelijk op de post. En nu ben ik aangekomen bij de laatste paar pistachenootjes en die zijn altijd het moeilijkst. Want die heb ik eerder teruggegooid. En nu moet ik er moeite voor doen.

Deze foto's vind ik ontzettend mooi, inspirerend en prachtig.
Van Daniel Benderwald.

Van Esben Bøg Jensen.

Met open mond en grote ogen zat ik naar haar foto's te kijken. Ik vind ze echt prachtig. Bekijk het blog van Laura Esse en haar Flickrpagina.

Waar ik ook heel erg van onder de indruk ben, is het werk van Lemisiewicz Tomasz. Hij heeft oog voor detail en voegt iets toe aan zijn foto's, wat ze uniek maakt.

Nog een prachtige foto van Lemisiewicz Tomasz.

Fijne foto van Lorena Arance. Bekijk haar blog en Flickrpagina.

En hier nog de plaatjes van Toma EvsuVdo. Bekijk haar Flickrpagina hier.

Ook van Toma EvsuVdo.

En dan heb ik nog super super super super leuk nieuws. Mijn vriendje neemt me mee naar LONDEN, de paar dagen voor de kerst! Ik ben nog nooit in Londen geweest en dit was zo'n grote verrassing en elke dag heb ik meer en meer zin om daar samen heen te gaan. Ik kan niet wachten. En daarna volgen gelijk de kerstdagen (die ik doorbreng in mijn nieuwe rode kerstbroek), ook heel veel zin in. Als mijn nieuwe analoogje mooie resultaten geeft, neem ik die zeker mee naar Londen. LONDEN JONGENS! I am so excited! We hebben al gekeken waar we heen willen, uiteraard. Iemand misschien nog tips? Dingen die we echt moeten zien? Iemand ooit met kerst ook naar Londen geweest?

19 gedachten:

  1. Ik moest lachen met die laatste pistachenootjes, want dat gebeurt bij mij ook altijd. Ik heb zelfs nog een potje staan met alleen maar nootjes die ik niet open krijg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is Ice Age Live al te zien in het theater in Londen. Wel prijzig, maar die kostuums zijn zoooo mooi gemaakt! En Londen is ook wel het centrum van musicals en theatershows, dus als je de kans hebt... DOEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heee sanne!
    ik ben ook net weer begonnen met blogje, beetje voor toelating enzo , inspiratie ordenen etc :)
    wil je volger worden? (a) haha

    Woo wat ontzettend lief dat je hij je meeneemt naar Londen!! Ik ben er een paar keer geweest (niet met kerst!) maar eerlijk gezegd kom ik niet verder dan Oxford street en wat van die standaard bezienswaardigheden haha. oja en we waren naar het Tate Modern museum geweest met school. Camdem market schijnt ook super te zijn om te shoppen. Kiki is er dit weekend ook geweest!

    liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh het is trouwens myrtheaboutthings.blogspot.com niet die a girl can dream, dat is mijn oude van 3 jaar geleden, en die vind ik stom haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wat leuk dat je vriendje je meeneemt naar Londen! Ik ben er ook nog niet geweest, dus jammer genoeg geen tips. Heel veel plezier, ik kijk al uit naar de mooie foto's die je gaat maken :-) Ennneee, mooie plaatjes inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je laat steeds prachtige foto's op je blog zien!! echt knap! Hoe vind je deze toch steeds weer?

      Verwijderen
  6. Oh, ik ben jaloers!! Ik wil ook nog eens naar Londen! Zo'n toffe stad :).
    Maar het is al geleden van mijn schoolreis en toen was ik 15 dus ik vrees dat ik geen tips heb.
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een vraagje. Ik heb dezelfde negatievenscanner als jou gekocht, maar nu scant die bij mij puur de negatieven in, en wordt het niet echt een foto. Kan je dat fiksen, of is dat normaal?

      Verwijderen
    2. Ja inderdaad, dan scant die gewoon de negatief. Maar nu zei mijn broer net dat hij misschien een programma kent om die negatief in een foto om te zetten. Eens testen dan :).

      Verwijderen
    3. Het is gelukt! Nu moet ik wel zeggen dat de ontwikkelde foto's van een veeeeeeeeeeeel beter zijn. Dus nu ben ik aan het twijfelen of ik toch niet altijd mijn foto's in de fotospeciaalzaak ga laten ontwikkelen. Maar wel handig om al mijn foto's te digitaliseren want in Photoshop kan ik nog wel de foto bewerken :).

      Verwijderen
  7. Ooh, wat leuk dat je naar Londen gaat! Ik ben daar alleen nog maar in de zomer geweest, maar wat moet het daar mooi zijn richting de Kerst. (: En prachtige foto's heb je weer verzameld. Ik vind die met die ketting en blouse-inkijk heel mooi; ziet er heel puur en lief uit. (:

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben er al twee keer geweest. En ik ben er dol op. Met Kerst in het vooruitzicht moet het geweldig zijn, een speciale sfeer. Maar ook heel druk. Maar mijn moeder vindt dat ik dat eens gezien moet hebben. Dus ik wil er ook ooit heen in die periode.

    Morgen of dit weekend geef ik je wat tips mee. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie inspiratiefoto's! :) Het bloemenkopje vind ik de mooiste.
    Londen is zo zo zo ontzettend leuk! :D Dus tips, ja duizenden. ;) Als je cultureel wilt doen, Londen heeft leuke musea en ze zijn bijna allemaal gratis.
    Wat eten (lunch/ontbijt) betreft kan ik je echt Mark & Spencers to go aanraden. Het is als een AH to Go, maar dan 1000x lekkerder, meer keuze en vreemd genoeg nog goedkoper ook. :) Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sanne,
    Wat ontzettend gaaf dat je naar Londen gaat! Camden Market is heel leuk, en verder gewoon lekker dwalen door Notting Hill. Je moet er alleen wel aan denken dat sowieso op eerste kerstdag alle cafeetjes en restaurants dicht zijn. Kerstavond weet ik eigenlijk niet. Heel veel plezier en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie foto's. En tof zeg, London! Niet voorbij de Topshop lopen hoor! ik volg je:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige foto's!! Ik ben nog nooit in londen geweest, maar wat gaaf dat je er heen gaat, lijkt me zo gaaf, echt heel veel plezier alvast!
    Prachtige blog ook, ik volg je.
    Liefs, Charlotte
    ps; wil je misschien meedoen met mijn giveaway?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je lieve reacties! Dat knopje weet ik:) We hebben nog geen Facebook vandaar! Maar bedankt dat je het even gemeld hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wat ontzettend gaaf en romantisch. Die van mij neemt me misschien mee naar Parijs! En die foto's zijn zo mooi. Echt past precies bij het weer nu.

    www.gowk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen