099

19 november 2012

Oh, dit is zo toevallig. Terwijl ik deze post schrijf, is de Efteling op tv. Ze laten de Droomvlucht zien. En waar ik over wil schrijven gaat over de attractie heel vlakbij de Droomvlucht.
De Efteling heeft zoiets speciaals. Ik ben er echt mee opgegroeid. We gingen bijna elk jaar naar de Efteling. Nu ben ik voor mijn verjaardag in oktober weer geweest, met zijn twee. Ik hou van het sprookjesachtige en dat ik er zulke goeie herinneringen aan heb. De hele ervaring in de Efteling, daar is zo veel aan gedaan. Alles is zo mooi, aan elk hoekje van het park is aandacht besteed. En dan is er ook nog de muziek, de sfeer.. en ik waan me in een andere wereld. :)))

Ik wilde dus iets vertellen over de attractie heel vlakbij de Droomvlucht, namelijk de Villa Volta. Een paar jaar terug zaten deze nog naast elkaar, maar nu staat er een prachtig decor tussen, het decor voor Raveleijn. Daar gingen wij in oktober ook naar toe. Ik was meer onder de indruk van het decor dan van het stuk dat werd gespeeld, omdat dat heel erg op kinderen was gericht. Maar het decor was echt prachtig en er was een meerkoppige vogel en die was zo ontzettend vet gemaakt. Daarvoor moet je echt even gaan kijken.

Hèhè, zijn we eindelijk bij wat ik wilde laten zien. Mijn vriend kwam ermee en ik was echt onder de indruk. Het is vooral leuk als je de Villa Volta kent. Ik ken het verhaaltje van de oude Hugo zo onderhand uit mijn hoofd en al snapte ik er vroeger vrij weinig van, het maakt het denk ik nog leuker om naar te kijken.



Het is een projectie op de Villa Volta. Gaaf hè?!


1 gedachten:

  1. VIlla Volta. Ik vond als klein meisjes alles stoer wat eng was, maar mijn zus moest altijd huilen tijdens het verhaal van hugo. toch gingen we elke keer weer. totdat mijn popje, die ik naast me op de bank in de attractie had gezet, naar beneden viel toen we kantelde.

    BeantwoordenVerwijderen