honderd

21 november 2012

Berichtje nummer honderd. Ik schrijf berichtje nummer honderd terwijl Guusje achter me ligt te spinnen. Bij berichtje nummer een had ik bruin haar. Nu is het blond. Bij berichtje nummer een woonde ik bij mijn vriendje en hadden we een kamer in een studentenhuis. Nu woon ik in hetzelfde studentenhuis, maar hebben we twee kamers. Hiertussen heb ik drie maanden bij een vriendinnetje gewoond, alleen op een kamer. Maar ik miste hem. En hij mij.

Bij berichtje nummer een zat ik nog op de Willem de Kooning Academie, de beste tijd van mijn leven te hebben. Bij berichtje nummer honderd ben ik helaas gedwongen gestopt met de kunstacademie en werd de opleiding daarna ook niks.

Bij berichtje nummer honderd heb ik al veel mooie inspiratie opgedaan door het bloggen. Bij berichtje nummer honderd heb ik al enige tijd ontdekt dat ik fotografie geweldig vind en koken ook. Bij berichtje nummer eenenzeventig liet ik mijn eerste smoothie zien, wat ik nu bijna elke dag maak.

Bij berichtje nummer zesenvijftig zat ik aan een karamel cappuccino, bij aan het komen van het zetten van mijn rookpiercing. Bij berichtje nummer vijf zette ik voor het eerst analoge foto's op mijn blog van een van de beste feestjes ooit.

Bij berichtje nummer achtenzestig liet ik weten waarop ik verliefd was geworden deze zomer. En dat waren een boel mooie dingen. Bij berichtje negenenzeventig ben ik begonnen met de foto uitdaging ik oktober. En nu ben ik nog bezig met de analoge foto uitdaging.

Bij berichtje nummer honderd ben ik bloggen steeds leuker gaan vinden. Ik heb wat inkakmomentjes gehad en soms een maand waarop ik weinig blogde. Maar ik heb het weer helemaal te pakken en ik ben blij dat Laura tegen mij zei: misschien is bloggen ook wel iets voor jou!

Bij berichtje nummer tweehonderd heb ik een aantal dingen gedaan:
/ik heb een pinhole camera gemaakt.
/ik heb zelf foto's ontwikkeld en afgedrukt.
/ik heb mijn haar weer in een andere kleur geverfd.
/ik heb me ingeschreven voor een opleiding die ik geweldig vind.
/ik heb meer geleerd en gedurfd op het gebied van fotografie.
/ik heb een paar prachtige steden bezocht.
/ik heb mijn muur opgefleurd met kunstwerkjes en dierbare mooiigheidjes.
/ik heb meer mooie boeken gelezen.
/ik heb bijna alles uit mijn favoriete kookboek klaargemaakt.
/ik ben het bloggen nog steeds leuker en leuker gaan vinden.

Zij blijft mijn favoriete foto-onderwerp.


7 gedachten:

  1. Je hebt nog enige uitdaging te gaan. Maar ik ben er bijna zeker van dat je ze allemaal zal volbrengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben meer dan vereerd lieve Sanne. Ik wist toen al dat jij een super geweldige lieve leuke inspirerende blogger in je had :) want jij bent namelijk een super geweldig lief leuk inspirerend meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wauw, wat een leuke manier om je eerste honderd posts te vieren zeg!! Als ik (binnenkort, HA, binnen 80 posts ofzo, dat duurt dus nog wel even) aan 300 posts zit, zou ik dan ook zo'n soort lijstje mogen maken? Vind het echt heel leuk geschreven! Ik hoop dat je snel de richting vindt die bij je past :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo leuk om te lezen dit! gefeliciteerd met je 100 blogs, en ik verheug me al op alles wat gaat komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof zo'n lijstje! En ik kijk al uit naar al je nieuwe uitdagingen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bij berichtje nummer 200 ben je nogsteeds mn beste vriendinnetje en ben je 100 leuke geweldige blogposts verder en is de internetwereld 100 amazing blogs rijker en een hoop mensen nog vrolijker! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk om te lezen zo'n overzichtje! :)

    BeantwoordenVerwijderen