101

25 november 2012

Deze hadden jullie nog tegoed van mij, van de analoge challenge in november. :)

5. Foto op een dak

Omdat ik de 'foto op een dak' heel breed heb genomen.
Je kijkt op de daken van Rotterdam, dus het is een foto op een dak?



Locatie: Hogeschool Rotterdam Museumpark
Camera: Ricoh Singlex TLS



23. Schaduw



Locatie: Het Kralingse Bos
Camera:
Ricoh Singlex TLS


28. Bezoekrestjes (spoor van iemands aanwezigheid)

Mijn lieve schoonzusje nam me mee naar New Fork voor mijn verjaardag. New Fork zit op de Coolsingel en het is een tentje waar je eerlijk en heerlijk eten kan halen. Echt een aanrader!



Locatie: New Fork Coolsingel Rotterdam
Camera: Minolta Dynax 505si


Dus dat waren al mijn foto's van de foto uitdaging in oktober! Ik ben nu bezig met de uitdaging van deze maand, waarbij ik de foto's met analoge camera's maak.


3 gedachten:

  1. Toffe foto's! Wat is analoge fotografie toch fijn, zo sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De sfeer van de schaduwfoto vind ik heel leuk (en nu besef ik ineens dat ik die foto nog vergeten nemen ben, van een schaduw).

    BeantwoordenVerwijderen