092

5 november 2012

De laatste foto's!
Echt balen dat ik ben blijven achterlopen.
Al zijn sommige foto's wel echt op de juiste dag gemaakt!


22. Architectuur



Locatie: Bergweg
Camera: Sony a200



23. Schaduw

Deze heb ik analoog gemaakt :).


24. Wat zit er in uw handtas?

Een leuke opdracht voor deze dag, omdat ik een dagje weg ging.
Een dagje shoppen in Utrecht met Lucas.
Je ziet een camera, die van Laura.
Je ziet een zak snoepjes of wat daar nog van over is. Je ziet een Sultana en een appel, die ik niet het opgegeten. Je ziet mijn telefoon, portemonnee en geen sleutels (ik denk dat Lucas die had?). En je ziet een Hunkemöller luchtje, zodat ik altijd lekker kan ruiken hihi.



Locatie: Thuis
Camera: Sony a200



25. Minimal

Moeilijk!



Locatie: Het Kralingse Bos
Camera: Sony a200



26. Favoriete hoekje in huis



Locatie: Woonkamer
Camera: Sony a200



27. Met woorden

Nope, dit heb ik niet zelf op een boom geschreven voor deze opdracht.
Dat zou ik nooit doen namelijk.
Maar toevallig dat ik dit tegen kwam, voor de opdracht was het perfect.
En iemand anders was ook erg blij met de boom.



Locatie: Het Kralingse Bos
Camera: Sony a200



28. Bezoekrestjes

Ook analoog gemaakt :).


29. Water



Locatie: Het Kralingse bos
Camera: Sony a200



30. Foto in een boom

Ik wilde heel stoer in een boom klimmen, maar van de omgevallen bomen gleed ik al bijna af.
Dus heb ik een lief laag alternatiefje gevonden.



Locatie: Het Kralingse bos
Camera: Sony a200



31. Sprong



Locatie: Woonkamer
Camera: Sony a200



Ondanks dat ik achterliep, vond ik het wel echt heel leuk om te doen! Ik moest mezelf wat meer uitdagen. Ik heb meer uitgeprobeerd, niet alle foto's thuis genomen en veel op het moment laten aankomen. Door dat laatste heb ik elke keer een klein proces gehad en dat bevalt me.

Hoe vond jij je foto uitdaging? Vond je het net zo leuk als ik?
Zijn er foto's die je opnieuw zou willen doen? Ik namelijk wel.
En ik denk dat ik dat ook ga doen.




Volg mij op Facebook, Flickr, Tumblr en Tumblr.

9 gedachten:

  1. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying:) Please check mines If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik sta nog gigantisch achter! Maar door stage komt het er echt niet van en deze week gaat heel druk zijn... :(

    Uw minimal-foto vind ik wel leuk, hoor. En die met woorden: zo tof!

    Ik heb ook nog geen foto in een boom. Ik dacht dit weekend er ook aan dat ik die opdracht beter in het begin van de challenge had gezet, kwestie dat ALLE bomen nu wel gevaarlijk zullen zijn om in te klimmen. Benieuwd hoe ik dat ga oplossen. :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hoeft niet persé te klimmen hoor.
      Foto in een boom kan ook zoiets zijn:
      http://www.google.com/imgres?num=10&hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&biw=1366&bih=651&tbm=isch&tbnid=Ou1GmFhopZqAhM:&imgrefurl=http://www.westfraserstudio.com/painting-in-a-tree/&docid=gfYxF-LJIFpzcM&imgurl=http://www.westfraserstudio.com/wp-content/uploads/DSCN9508.jpg&w=360&h=270&ei=8G-XUPyQMcbN0QWzkIGYCA&zoom=1&iact=hc&vpx=186&vpy=344&dur=106&hovh=194&hovw=259&tx=112&ty=96&sig=100326737199955569000&page=3&tbnh=138&tbnw=191&start=48&ndsp=24&ved=1t:429,r:40,s:20,i:257
      ;)
      Succes Tine!

      Verwijderen
    2. Leuk idee!

      Ik weet niet wanneer ik het kan goedmaken met mijn foto's. Deze week altijd vertrekken in het donker en thuiskomen wanneer het alweer donker is. En tussenin stage. Dus het zal weer even moeten wachten tot dit weekend. :(

      Maar Sanne: ik vind dat je dat geweldig hebt gedaan, de photo challenge! Ik heb genoten van uw foto's. :-)

      Verwijderen
  3. Je foto's zijn één voor één prachtig!! Mijn lieveling de minimale! Ik had er ook heel wat moeite mee, en ben eigenlijk nog niet tevreden over het resultaat. (ik moet ze trouwens dringend eens bloggen). Verder vind ik je sprong ook echt goed, ge ziet u springen, al ziet ge het niet ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind uw foto's allemaal wel heel goed gelukt! Stom om zo achter te staan he. Maarrr ze zijn wel mooi geworden, en da's toch ook belangrijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan! Ik vind dat je het goed hebt gedaan hoor (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supercollectie, en alle respect dat je hebt kunnen afwerken met maar een kleine achterstand! Die minimale foto lijkt me ook erg moeilijk, maar de jouwe is echt bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen