097

15 november 2012

Vanmiddag ging ik mijn negatieven halen en ik sleurde mijn vriendje Lucas mee, want dan konden we gelijk gaan ontbijten. Bij de hema zijn ze aan het verbouwen en gingen we naar de V&D. Wat ik wil vertellen: ik nam een witte chocolademelk en dat was echt super super lekker.




Een paar van de eerste fotootjes geschoten met Laura haar Ricoh Singlex TLS.
in de achtertuin van mijn ouders / Guusje / toen het nog september was en dus ook nog meer dan genoeg gekleurde bloemen.


5 gedachten:

  1. zo moooooooi guusje en de bloemen
    fijn effect
    en de regenboog in de onderste foto ook
    heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie lichtvlekken, vooral bij Guusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooie foto's! Elisse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto`s! Wat heb jij een leuke blog! Ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen