094

8 november 2012

Ooooooooo mijn weekend was me toch een feest.
Ik ging ook naar een feestje. Een feestje met leuke muziek, leuke mensen, op een leuke plek in een leuke stad.
Dit feestje kreeg ik voor mijn verjaardag van een heel lief vriendinnetje.
En waar we heen gingen was Blackout.
Het was denk ik mijn eerste keer in Eindhoven. Is dat slecht? Het was in ieder geval heel leuk!

We waren onze eigen paparazzi met wegwerpcameraatjes.





Ed Rush & Optical - Chubrub



Volg mij op Facebook, Flickr, Tumblr en Tumblr.

6 gedachten:

  1. Dat ziet er gezellig uit! Altijd leuk om een feestje voor je verjaardag te krijgen! :)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke cadeau om te krijgen!! jullie zijn leuke meisjes.
    (je had gelijkt, ik had per ongelijk de foto's van Italiƫ verwijderd van mijn picasa. dom dom dom)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's, ziet eruit als een heerlijk feestje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super die fotootjes met een wegwerpcameraatje. Werkt nog best goed in zo'n donkere drukke ruimte; ze zijn heel leuk geworden! Het ziet er heel gezellig uit. (:

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. was een fijn feestje met een fijn hotel en een geweldig leuk vriendinnetje! ♥ dat er nogmaar vele feestjes en foto´s mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen