084

22 oktober 2012

Lieve lieve lieve volgers. SORRY dat ik twee weken lang afwezig ben geweest en daarbij ook helemaal niks van de foto uitdaging heb laten zien. Ik heb 'm wel gedaan deze twee weken, alleen niet zo consequent, dus ook niet elke dag een foto gemaakt. Maar ik moet zeggen, ik mis er niet heel veel. Ik ga 'm inhalen deze week!
Van de week laat ik al een deel zien en zondag of maandag de rest.
Nu ga ik naar buiten met drie camera's, want het is prachtig weer en daardoor zien alle herfstbomen er nog mooier uit.




Volg mij op Facebook, Flickr, Tumblr en Tumblr.

5 gedachten:

  1. Nou, vooruit dan maar... we vergeven het je! :p Maar dan moet je binnenkort wél wat leuks laten zien, want we zitten met spanning te wachten op de foto's en leuke bijbehorende verhaaltjes! Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd! En het is echt ZALIG weer! GENIETEN
    http://mangelmoes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik ben benieuwd naar de foto's! En ik zeg altijd maar, je moet alleen bloggen als je daar zin en tijd voor hebt, want het moet geen verplichting worden, toch?! ;)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen