091

31 oktober 2012

Zoals ik al eerder zei..
HET DUURT ZO LANG voor dat de rolletjes vol zijn!
Ik ben zo benieuwd hoe de foto's worden die ik heb gemaakt met Laura haar camera, ik zou het niet weten.
Vanaf morgen mag ik gelukkig elke dag een foto maken met deze camera (en ik ben stiekem nog niet klaar met de foto uitdaging van oktober.. oeps).


Kunstwerkje van: Microbio

Kunstwerkje van: Laura Beuger

Kunstwerkje van: Liefgeval

Kunstwerkje van: Abducted

Deze foto's vind ik heel heel mooi.
Zoals je ziet hou ik van de natuur.
Bloemen, bomen, paddenstoelen, dieren, de lente en de herfst vind ik prachtig.
Vandaag ben ik ook weer het bos in gegaan om foto's te maken.
Het was super mooi weer, de zon scheen, maar het was wel echt koud.
Op een gegeven moment had ik het zo koud, dat ik maar naar huis ging om op te warmen.
Maar het was wel heel leuk.
Heerlijk is het in het bos.
Helemaal alleen, rustig fietsen en lopen, foto's maken, alles in mijn eigen tempo.




Volg mij op Facebook, Flickr, Tumblr en Tumblr.

3 gedachten: